Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA ogłasza przetarg
- Adres: 85-015 Bydgoszcz, ul. Markwarta 4-6
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 5826252 , fax. 052 5826209
- Data zamieszczenia: 2009-06-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA
ul. Markwarta 4-6 4-6
85-015 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 5826252, fax. 052 5826209
REGON: 09232534800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana posadzek w ciągach komunikacyjnych i salach chorych w szpitalu i przychodni ZOZ MSWiA w Bydgoszczy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wymiane posadzek w szpitalu i przychodni na powierzchni 1500 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie obowiazuje
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone ustawą tj.: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Spis treści dokumentów znajdujących się w ofercie- zamieszczony na pierwszej stronie oferty, 2.Wypełniony druk oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, 3.Oświadczenie Wykonawcy - art. 22 ustawy PZP, wypełniony Załącznik nr 2 do SIWZ, 4.W celu potwierdzenia, że wykonawcy posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia: a) Dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego - tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ustanawiający pełnomocnika dla reprezentacji wszystkich podmiotów składających ofertę wspólną. b) Koncesja lub zezwolenie, jeśli odrębne przepisy wymagają posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie i prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 ), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 Rozporządzenia z dnia 19 maja 2006, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. W celu potwierdzenia, ze wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) Wykaz prac oraz potwierdzenie należytego ich wykonania zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, przed wszczęciem niniejszego postępowania, przynajmniej 3 prace polegające na położeniu wykładziny obiektowej w obiektach użyteczności publicznej, o powierzchni zbliżonej lub większej od powierzchni wymaganej w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ b) Dokumenty potwierdzające, że składający ofertę (Wykonawca) jest autoryzowanym wykonawcą posadzek obiektowych z wykładzin PCV, a osoby wyznaczone do tej pracy przez wykonawcę odbyły stosowne szkolenie (kurs) u producenta wykładzin, bądź u wykonawcy posadzek obiektowych z wykładzin PCV. c) Kserokopie atestów: jakości i rodzaju wykładziny, atest dopuszczający w służbie zdrowia, mówiący o antyelektrostatyczniści, atest palności d) kartę produktu 4.6. W celu potwierdzenia, że wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, b) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 7. Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji warunków SIWZ - załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz-mswia.bydgoszcz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 18 im. Bohaterów Westerplatte w Grudziądzu
Dodano: 2013-07-12 - Wymiana podłogi sportowej w dużej i małej sali gimnastycznej w kompleksie budynków Szkoły Podstawowej w Kowalu
Dodano: 2013-03-29 - Remont podłóg w salach dydaktycznych (S4-S8) i części korytarza oraz wykonanie wentylacji w salach dydaktycznych nr 1, 2, 3, 7 i 8 w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki przy ul. Chopina 12/18 w Toruniu
Dodano: 2012-06-15