Zespół Szkół Technicznych i Licealnych im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg
- Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Traugutta 11
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2152928 , fax. 032 2151696
- Data zamieszczenia: 2009-11-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych i Licealnych im. Stanisława Staszica
ul. Traugutta 11 11
43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
tel. 032 2152928, fax. 032 2151696
REGON: 00020206300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zstil.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana posadzek w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Licealnych w Czechowicach-Dziedzicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W zakres zamówienia wchodzi: wymiana posadzek PCV na wykładziny PCV rulonowe w następujących pomieszczeniach: aula szkolna, sala lekcyjna nr 23, sala lekcyjna nr 25, sala lekcyjna nr 122. Roboty obejmują: 2.1 zerwanie starych posadzek z płytek PCV i utylizację materiałów z rozbiórki 2.2 remont podłóż cementowych 2.3 ułożenie nowych posadzek z wykładzin PCV rulonowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321115
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Zaakceptowany projekt umowy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. D. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów D.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. D.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstil.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sanitariatów wraz z pomieszczeniem socjalnym w budynku Urzędu Stanu Cywilnego ul. Dąbrowskiego 24 Chorzów
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana wykładzin w salach zajęć i holu I piętra w Przedszkolu Nr 20 przy ul. Czempiela 49 w Chorzowie
Dodano: 2016-02-19 - Prace modernizacyjne w pomieszczeniu nr 117 w budynku Wydz. Elektrycznego przy ul. Akademickiej 10. Oznaczenie sprawy OZ/B/15/51/DM
Dodano: 2015-09-24 - Modernizacja sali gimnastycznej wraz z rozbudową zaplecza w budynku Akademickiego Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Dąbrowskiego 36
Dodano: 2014-12-09 - Remont i modernizacja budynku Siemianowickiego Centrum Kultury przy ul. Niepodległości 45 w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2014-11-24 - Wymiana posadzek w budynkach: szkoły i warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim przy ul. G. Morcinka 9
Dodano: 2014-06-17 - Zakup i montaż podłogi sportowej w hali Omega przy ul. Harcerskiej 14a w Jastrzębiu-Zdroju
Dodano: 2014-05-30 - Remont korytarzy i klatek schodowych w Gimnazjum nr 8 przy ul. Ks. Czempiela 52 w Chorzowie
Dodano: 2014-04-28 - Remont sali nr 6 oraz posadzki salki gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 24 przy ul. 17 Sierpnia 1 w Chorzowie
Dodano: 2014-04-11 - Dostawę i montaż wykładziny panelowej PCV w pomieszczeniach budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Krupskim Młynie
Dodano: 2013-11-30