Szkoła Podstawowa nr 21 im. Wojsk Obrony Powietrznej Kraju ogłasza przetarg
- Adres: 81-351 Gdynia, ul. Jana z Kolna 5
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6208867 , fax. 058 6617588
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 21 im. Wojsk Obrony Powietrznej Kraju
ul. Jana z Kolna 5 5
81-351 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6208867, fax. 058 6617588
REGON: 00021342800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana posadzek na korytarzach i w salach nr 9, 10, 13, 21, 22 i 25 na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzek na korytarzach i w salach nr 9, 10, 13, 21, 22 i 25 na II piętrze budynku Szkoły Podstawowej Nr 21 w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 5 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. prowadzą działalność gospodarczą określoną wpisem do właściwego rejestru lub w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. spełniają wszystkie wymagania art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych; 3. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonywali co najmniej 1 robotę budowlaną na wykonanie budowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej, o wartości netto minimum 40 000,00 zł. 4. wykażą się osobami które posiadają następujące uprawnienia: 1 osoba z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 2. - aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - formularz ofertowy w zakresie oświadczenia z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 1; 3. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4. -wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 3, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w Załączniku nr 3 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gdynia.pl/bip/jednostki
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ceglanej elewacji i pomieszczeń budynku nr 3 w kompleksie przy ulicy 17 marca 20 w Malborku dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku.
Dodano: 2016-07-26 - Rozbiórka budynku nr 71 - magazyn ogólnego przeznaczenia w Jednostce Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2016-07-25 - Remont budynków nr 16 i 25 oraz wymiana nawierzchni w kompleksie wojskowym przy ulicy 17 Marca 20 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-07-20 - Remont pomieszczeń w budynku nr 12 w kompleksie wojskowym przy ulicy 17 Marca 20 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-07-20 - Remont leśniczówki Sławutówko
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie konstrukcji więźby dachowej wraz z pokryciem dachowym na budynku mieszkalnym jednorodzinnym - leśniczówki Rybno
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa budynku jednorodzinnego Leśniczówki Marianowo przy ul. Gniewowskiej 55 w Redzie.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa pomieszczenia w Hali Ergo Arena
Dodano: 2016-07-14 - Budowa budynku magazynowego z przeznaczeniem w budownictwie militarnym i obrony cywilnej zabezpieczonego systemem alarmowym w kompleksie wojskowym w Redzikowie - zadanie 13756
Dodano: 2016-06-23 - Remont budynku nr 11 w kompleksie wojskowym przy ulicy Jagiellońskiej 16 w 22 Bazie Lotnictwa Taktycznego w Malborku
Dodano: 2016-06-08