Urząd Gminy w Drwini ogłasza przetarg
- Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia 57
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2817 153, 154 , fax. 012 2817 373
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Drwini
Drwinia 57 57
32-709 Drwinia, woj. małopolskie
tel. 012 2817 153, 154, fax. 012 2817 373
REGON: 00053767400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachu z płyt bitumicznych typu ONDULINE na blachę trapezową powlekaną na obiekcie Zespołu Szkół w Mikluszowicach w miejscowości : Mikluszowice, Gmina Drwinia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana pokrycia dachu z płyt bitumicznych typu ONDULINE na blachę trapezową powlekaną na obiekcie Zespołu Szkół w Mikluszowicach w miejscowości : Mikluszowice, Gmina Drwinia na działkach nr : 1322, 1328/1, 1328/2, 1329, 1330, 1331, 1332 - obejmuje : zmianę pokrycia dachu z płyt bitumicznych typu ONDULINE na krycie blachą trapezową wraz z wymianą obróbek blacharskich, malowaniem tynków kominów i uzupełnieniem instalacji odgromowej. Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z : - wymianą pokrycia dachu z płyt bitumicznych typu ONDULINE na krycie z blachy trapezowej powlekanej - 2 720 m2, - wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z włączeniem do kanalizacji deszczowej, - uzupełnieniem i malowaniem tynków zewnętrznych kominów, - uzupełnieniem instalacji odgromowej Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wyżej przytoczonym opisem technicznym oraz przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. - w przypadku wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należyta starannością co najmniej 2 zamówień o podobnym charakterze rodzaju, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. obejmujących : roboty blacharskie-wymiana pokryć dachowych,tynkarskie oraz wymianę instalacji odgromowej łącznej wartości odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. 150 000 zł brutto, - w przypadku potencjału kadrowego: o zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy dysponujący kierownikiem budowy uprawnionym do realizacji zadania w zakresie objętym zamówieniem. O zamówienie publiczne mogą również ubiegać się Wykonawcy, którzy przedstawią Zamawiającemu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału kadrowego uprawnionego do realizacji przedmiotu zamówienia - tj. w zakresie pełnienia w/w funkcji kierownika robót. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o formułę : spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów lub oświadczeń opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia załączonych do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załącza do oferty przygotowanej na formularzu Zamawiającego, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ następujące oświadczenia i dokumenty 1) oświadczenie Wykonawcy, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust.1 ustawy, druk oświadczenia podajemy w zał. nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert; 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonywanych robót (min. 2 zamówień) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających zamówień o podobnym charakterze rodzaju, stopniu złożoności odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. obejmujących : roboty blacharskie-wymiana pokryć dachowych, tynkarskie oraz wymianę instalacji odgromowej łącznej wartości tj. 150 000 zł brutto, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, który podajemy w załączniku nr 4 do SIWZ; 5) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności : - kierownik odpowiedzialny za organizację budowy i prowadzenie robót musi być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych (potwierdzenie o wpisie oraz uprawnienia należy dołączyć do oferty) oraz posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - zał. nr 5 do SIWZ. Wskazanym w ofercie kierownikiem robót w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował /w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niniejszego potencjału kadrowego/. Jeżeli jest stosowane pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia personelu uprawnionego do realizacji przedmiotu zamówienia to Wykonawca ma obowiązek załączyć go do oferty. Dodatkowo, zgodnie z wytycznymi SIWZ Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty zaparafowany projekt umowy oraz kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drwinia.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dachu oraz elewacji budynku nr 1 w kompleksie 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ, K - 5752 w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4.
Dodano: 2016-06-15 - Wymiana pokrycia dachowego i świetlika w budynku OSP Krzeszowice.
Dodano: 2016-06-10 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku brzeskiej Stacji, położonego w Brzesku, przy ul. Okocimskiej 44, 32-800 Brzesko, na dz. o nr ew. 2356/1
Dodano: 2015-08-17 - Remont poszycia dachowego na łączniku budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i sali sportowej w Zalasowej
Dodano: 2015-07-15 - Wymiana pokrycia dachowego zespołu budynków przy al. J. Waszyngtona w Krakowie - ZP 1 / 2015
Dodano: 2015-06-23 - Remont budynku mieszkalno-użytkowego wraz z wymianą pokrycia dachowego w Miechowie przy ul. Racławickiej 15
Dodano: 2015-04-28 - Remont pokrycia dachowego budynku 10-36 (Stołówka) Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.
Dodano: 2014-11-25 - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych oraz połaci dachowej od strony wschodniej, zadaszenie wejść do budynku od strony wschodniej i zachodniej Domu Ludowego w miejscowości Grojec
Dodano: 2014-08-27 - Remont pokrycia dachu budynku Szkoły Podstawowej w Szczepanowicach
Dodano: 2014-06-02 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Nawojowej Górze.
Dodano: 2014-05-30