Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz modernizacją instalacji odgromowej Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej

Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 42-421 Włodowice, Góra Włodowska, ul. Żarecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 156 258 , fax. 343 156 258
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej
    Góra Włodowska, ul. Żarecka 24
    42-421 Włodowice, woj. śląskie
    tel. 343 156 258, fax. 343 156 258
    REGON: 13952710000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://osrodekgorawlodowska.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz modernizacją instalacji odgromowej Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz modernizacją instalacji odgromowej. Zakres prac przewidzianych do wykonania: a) rozbiórka starego pokrycia z papy oraz z płyt falistych typu Onduline, b) demontaż obróbek blacharskich okapów, murów ogniowych, rynien i rur spustowych itp. c) demontaż starej instalacji odgromowej, d) wykonanie przedłużenia istniejących krokwi oraz miejscowe ich wzmocnienie, e) wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej, f) uzupełnienie deskowania połaci dachowych, g) montaż wiatrownic, h) wykonanie podbitki z paneli, i) impregnacja preparatami grzybobójczymi elementów drewnianych więźby dachowej, j) ułożenie paraizolacji, k) montaż łat i kontrłat, l) zamontowanie okien dachowych PCV, dwuszybowych z dolnym otwieraniem o współczynniku U=1,2 W/m2K o wym. 78x140 cm i wyłazów połaciowych, ościeżnica z impregnowanego drewna sosnowego, skrzydło z aluminiowanego profilu, jednokomorowy pakiet szybowy z szybą hartowaną o wym. 47x73 cm, ł) wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej o profilu T 55 gr. min. 0,7 mm stalowa obustronnie cynkowana pokrytą farbą dekoracyjną w kolorze antracyt, m) wykonanie nowych tynków na kominach, n) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm kominów, pasów podrynnowych, okien i wyłazów dachowych, o) montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej (systemowe), p) montaż ław kominiarskich i śniegochwytów, r) wykonanie instalacji odgromowej, s) ustawienie i demontaż rusztowań, t) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki. Uwaga: Przedmiot zamówienia nie obejmuje izolacji cieplnej z wełny mineralnej oraz montażu płyt gipsowych od wewnętrznej strony konstrukcji dachu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają: a) Dokumentacja projektowa b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych c) Przedmiar robót – materiał pomocniczy, mający charakter informacyjny d) Projekt umowy które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ. 3. Rozwiązania równoważne: a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w tym w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, patenty, miejsce pochodzenia, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. d) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. e) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych tzw. pracownicy fizyczni) tj. prac objętych przedmiotem zamówienia, wymienionych w dokumentacji projektowej i pomocniczym przedmiarze robót. 5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę, co szczegółowo zostało określone w Załączniku nr 7 do SIWZ – Projekt umowy. 6. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert (podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: 36 miesięcy – 60 miesięcy). Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ. Wykonawca udziela rękojmi na roboty budowlane na okres 60 miesięcy. 8. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. 9. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 10. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych wykonawców oraz zamieści stosowną informację na stronie internetowej. W przypadku zgłoszenia wniosku wykonawcy po wyznaczonym już terminie wizji lokalnej - Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin. 11. Miejsce realizacji : Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej ul. Żarecka 24 42-421 Włodowice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę składa się z wykorzystaniem Formularza ofertowego , którego wzór stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej). 2. Ponadto do oferty Wykonawca załącza: a) Pełnomocnictwo (lub inny stosowny dokument) w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – w przypadku jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub gdy umocowanie do reprezentacji nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy (również w przypadku składania oferty wspólnej), b) Inne dokument(-y) (np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz zgodnie z zapisami Rozdziału XIV SIWZ – w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby). 3. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej (www.cuw-zawiercie.4bip.pl, gdzie znajduje się informacja o prowadzonym postępowaniu oraz przekierowanie na platformę zakupową https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_zawiercie) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie). 4. Wykonawca którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (Rozdział X pkt. 3) zostanie wezwany do przedłożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień ich złożenia): a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (Wykaz robót budowlanych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ). b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Wykaz osób należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ). 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i podpisuje we własnym imieniu (każdy wspólnik spółki cywilnej lub każdy konsorcjant - odrębnie) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (tj. podpisania przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez ustanowionego pełnomocnika, występującego w imieniu wszystkich podmiotów). Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach