Gmina Resko ogłasza przetarg
- Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
Rynek 1 1
72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
REGON: 00052975200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.resko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachu w budynku Szkoły Podstawowej w Resku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na wymianie pokrycia dachu (pow. ok. 1747 m2) w budynku Szkoły Podstawowej w Resku. Zamówienie nie obejmuje wymiany stolarki oraz docieplenia opisanego w projekcie budowlanym. Roboty obejmują: a)w - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) PLN. 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w Art. 45, ust. 6 Pzp. przed upływem terminu składania ofer
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na wykonaniu wymiany poszycia dachu co najmniej dwuspadowego, krytego dachówką karpiówką, o powierzchni nie mniejszej niż 1800 m2; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400.000,00 (słownie: czterysta tysięcy) PLN. 4)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia / nie_spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń potwierdzających, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Jeżeli Wykonawca zamiast dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiada pisemnie zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zobligowany jest do dołączenia tych zobowiązań. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wykonaniu wymiany poszycia dachu co najmniej dwuspadowego, krytego dachówką karpiówką, o powierzchni nie mniejszej niż 1800 m2; W wykazie należy podać: daty i miejsca wykonania robót oraz ich wartości netto. Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, listy polecające, referencje itp.) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1)Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - na kwotę co najmniej 400.000,00 PLN. 2)Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:bip.resko.pl zakładka ZAMÓWIENIA PUBLICZNE
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego i sanitariatów dla Zachodniopomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP w Szczecinie - OSIW w Stargardzie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie naprawy dachu wraz z wymianą stolarki okiennej w budynku klubu zlokalizowanym w Choszcznie przy ul. Bolesława Chrobrego 8A
Dodano: 2016-04-05 - Remontu instalacji odgromowej, wymiany obróbek blacharskich, orynnowania, instalacji elektrycznych, posadzek i elewacji budynku nr 6 ul. Dąbrowszczaków, 73-200 Choszczno
Dodano: 2016-03-02 - Urząd Miasta Kołobrzeg działający w imieniu Zespołu Szkół nr 2 w Kołobrzegu ogłasza przetarg pn: Odtworzenie izolacji pionowej wraz z drenażem przyściennym ścian fundamentowych, oraz wewnętrzne roboty remontowo - renowacyjne klatki schodowej budynku Zespołu Szkół nr 2 im. J. Wybickiego w Kołobrzegu
Dodano: 2015-06-18 - Odtworzenie izolacji pionowej wraz z drenażem przyściennym ścian fundamentowych, oraz wewnętrzne roboty remontowo - renowacyjne klatki schodowej budynku Zespołu Szkół nr 2 im. J. Wybickiego w Kołobrzegu
Dodano: 2015-06-02 - Poprawa stanu technicznego i dostępności zabytkowego budynku ratusza w Czaplinku.
Dodano: 2015-04-10 - Roboty remontowe budynku nr 9 biurowo-sztabowego w Wałczu przy ul. Ciasnej 7- znak postępowania: 821/2014
Dodano: 2014-10-09 - Remont elewacji oraz dachu budynku nr 26 w kompleksie wojskowym 1964 w Świdwinie.
Dodano: 2014-09-24 - Remont elewacji oraz dachu budynku nr 26 w kompleksie wojskowym 1964 w Świdwinie
Dodano: 2014-08-28 - Remont pokrycia dachu, wymiana stolarki okiennej i krat, naprawa elewacji w budynku nr 52 Złocieniec oraz remont instalacji c.o. w budynku nr 25 Złocieniec realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 301/2014.
Dodano: 2014-05-05