Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu w budynku przy ul. Mielęckiego 7 w Radlinie.

Urząd Miasta Radlin ogłasza przetarg

  • Adres: 44-310 Radlin, ul. Rymera 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4590200 , fax. 032 4590205
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Radlin
    ul. Rymera 15 15
    44-310 Radlin, woj. śląskie
    tel. 032 4590200, fax. 032 4590205
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.radlin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu w budynku przy ul. Mielęckiego 7 w Radlinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac remontowych dachu. Zakres prac remontowych obejmuje rozebranie pokrycia dachu z dachówek ceramicznych, rozebranie łacenia. Konstrukcję drewnianą więźby dachowej należy zaimpregnować środkami przeciwwilgociowymi i przeciwgrzybicznymi oraz ogniochronnymi (zabezpieczenie do stopnia NRO). Na krokwiach rozpięta zostanie folia dachowa wysokoparoprzepuszczalną. Pomiędzy krokwiami zaprojektowano izolację z płyt z wełny mineralnej. Ściany zewnętrzne lukarn, ściany strychowe, ściany klatki schodowej, strop strychowy klatki schodowej również zostaną obłożone płytami z wełny mineralnej. Wewnętrzne okładziny zaprojekotwano z płyt ognioodpornych płyt GKF. Nowe pokrycie dachowe wykonane zostanie z dachówki ceramicznej karpiówki, czerwonej, ułożonej podwójnie w koronkę. W połaci dachowej w miejscu istniejących okienek zaprojektowane 3 okna połaciowe wyłazowe na dach. Okienka owalne w ścianach szczytowych należy naprawić i oszklić. Nowe obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej zamontowane zostaną w koszach dachowych, przy okapach, przy kominach, przy ścianach lukarn, w oknach połaciowych; rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. Ze względu na duży stopień zniszczenia kominów, przemurowane zostaną ścianki kominów wystających ponad dach. Przy kominach wykonać ławy kominiarskie. Montaż instalacji odgromowej. Zaprojektowano instalację odgromową dla IV klasy ochronności. Zwody poziome na dachu z drutu ocynkowanego, na kominach zainstalowane zostaną iglice kominowe. Złącze kontrolne na wysokości max. do 1,8 m, połączone z uziomem otokowym, zaprojektowanym z bednarki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie wykonywania robót ogólnobudowlanych - potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty obejmujące swoim zakresem wymianę pokrycia dachowego z dachówki o powierzchni min. 400 m2. każda, potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych (wzór zał. nr 3), jeżeli firma działa krócej, to z okresu działania firmy wraz z dokumentami, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); c. Dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego - potwierdzone oświadczeniem (wzór zał. nr 2); d. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - tj. dysponują osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - potwierdzone wykazem osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował (wzór zał. nr 4) uprawnienia budowlane wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do IIB oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); e. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 600.000,00 zł - potwierdzone polisą, a w przypadku jej braku dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności wraz z dowodem ich opłacenia jeżeli fakt ten nie wynika z polisy lub dokumentu oraz oświadczeniem (wzór zał. nr 2); f. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 upzp - potwierdzone oświadczeniem (wzór zał. nr 2).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta powinna zawierać: a. Wypełniony i podpisany druk oferty (wzór - zał. nr 1); b. Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 upzp (wzór- zał. nr 2) - w przypadku udziału konsorcjum, oświadczenie składa każdy z członków konsorcjum; c. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykonali zamówienia o zakresie rzeczowym zbliżonym do przedmiotu zamówienia tj. co najmniej dwie roboty obejmujące swoim zakresem wymianę pokrycia dachowego z dachówki o powierzchni min. 400 m2 każda, wraz z dokumentami że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (wzór - zał. nr 3); d. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór - zał. nr 4) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; e. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym dokumentem stwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa; f. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli ofertę składa konsorcjum należy załączyć wymagany dokument dotyczący każdego z członków konsorcjum; g. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (w razie występowania spółki cywilnej) lub pismo w sprawie ustanowienia pełnomocnika - lidera, gdy do przetargu staje konsorcjum; h. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości min. 600 000,00 zł, wraz z potwierdzeniem opłacenia, jeżeli ten fakt nie wynika z polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie; i. Kopia dowodu wniesienia wadium. j. Wyceniony przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.radlin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach