Gmina Kęty ogłasza przetarg
- Adres: 32-650 Kęty, Rynek 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 033 844-76-70 , fax. 033 8447660
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęty
Rynek 7 7
32-650 Kęty, woj. małopolskie
tel. 033 844-76-70, fax. 033 8447660
REGON: 07218182400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachu w budynku komunalnym przy ul. Czajki 10 w Kętach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zamówienia należy wykonać wymianę pokrycia dachu na powierzchni 519,6m2. Zakres robót obejmuje: - demontaż instalacji odgromowej i po wykonaniu pokrycia dachu - wykonanie nowej instalacji, wraz z wymianą wsporników odgromowych, wykonanie pomia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność związaną z przedmiotem zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - Złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Złożonego oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - zał. nr 2 do SIWZ). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie nin. zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ - Potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej 1 roboty odpowiadającej rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zrealizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie budowę lub remont kapitalny dachu o powierzchni min. 500 m2. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 3 do SIWZ. - Dokumenty stwierdzające, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej 1 osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą wymagane uprawnienia, kierownika budowy w rozumieniu przepisów Prawa budowlanego. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonej do oferty informacji o personelu kierowniczym - zał. nr 4 do SIWZ. Do oferty musi być dołączona kserokopia uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Listy Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: - Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów oraz informacji zawartych w treści tych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 3. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej wysokości, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 PLN. 9. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi ze roboty zostały wykonane należycie - zał. nr 3 do SIWZ. 10. Informacja o personelu kierowniczym wraz z kopią uprawnień budowlanych i aktualnym na dzień składania ofert zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - zał. nr 4 do SIWZ. 11. Informację na temat podwykonawców - zał. nr 5 do SIWZ 12. Upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 13. W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być spełnione następujące warunki: - do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; - oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; - ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dachu oraz elewacji budynku nr 1 w kompleksie 20 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ, K - 5752 w Krynicy-Zdroju przy ul. Świdzińskiego 4.
Dodano: 2016-06-15 - Wymiana pokrycia dachowego i świetlika w budynku OSP Krzeszowice.
Dodano: 2016-06-10 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku brzeskiej Stacji, położonego w Brzesku, przy ul. Okocimskiej 44, 32-800 Brzesko, na dz. o nr ew. 2356/1
Dodano: 2015-08-17 - Remont poszycia dachowego na łączniku budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego i sali sportowej w Zalasowej
Dodano: 2015-07-15 - Wymiana pokrycia dachowego zespołu budynków przy al. J. Waszyngtona w Krakowie - ZP 1 / 2015
Dodano: 2015-06-23 - Remont budynku mieszkalno-użytkowego wraz z wymianą pokrycia dachowego w Miechowie przy ul. Racławickiej 15
Dodano: 2015-04-28 - Remont pokrycia dachowego budynku 10-36 (Stołówka) Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie.
Dodano: 2014-11-25 - Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych oraz połaci dachowej od strony wschodniej, zadaszenie wejść do budynku od strony wschodniej i zachodniej Domu Ludowego w miejscowości Grojec
Dodano: 2014-08-27 - Remont pokrycia dachu budynku Szkoły Podstawowej w Szczepanowicach
Dodano: 2014-06-02 - Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Nawojowej Górze.
Dodano: 2014-05-30