Urząd Gminy Krynki ogłasza przetarg
- Adres: 16-120 Krynki, ul. Garbarska 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7228550, 7228070 , fax. 085 7228550
- Data zamieszczenia: 2009-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krynki
ul. Garbarska 16 16
16-120 Krynki, woj. podlaskie
tel. 085 7228550, 7228070, fax. 085 7228550
REGON: 00053960900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ug-krynki.pbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachu oraz obicia szczytów na budynku przy ulicy Cerkiewnej 3 w Krynkach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną oraz wyposażenie pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana pokrycia dachu oraz obicia szczytów na budynku przy ulicy Cerkiewnej 3 w Krynkach z przeznaczeniem na Bibliotekę Publiczną oraz wyposażenie pomieszczeń polegająca na: Zakres robót: 1.Roboty rozbiórkowe, 2.Utylizacja eternitu, 3.Remont elewacji szczytów budynku, 4.Montaż okien z PCV, 5.Roboty pokrywcze. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają następujące warunki: a) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 2.Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug-krynki.pbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja holu w budynku administracyjnym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku na salę wideokonferencyjną oraz wymiana wykładzin podłogowych i malowania ścian w części pomieszczeń biurowych.
Dodano: 2014-08-19 - Adaptacja holu w budynku administracyjnym Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku na salę wideokonferencyjną oraz wymiana wykładzin podłogowych i malowania ścian w części pomieszczeń biurowych
Dodano: 2014-07-29 - BUDOWA NATURALNYCH PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ZAWADY
Dodano: 2012-11-26 - Budowa budynku mieszkalnego - leśniczówki, parterowego z poddaszem użytkowym oraz parterowego budynku garażowo-gospodarczego związanego z gospodarką leśną, wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi
Dodano: 2012-03-19 - Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu patio przyległego do Kliniki Rehabilitacji
Dodano: 2010-10-04