Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu nad budynkiem użytkowo – mieszkalnym wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Głównej 58 w Miedarach

Gmina Zbrosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-674 Zbrosławice, ul. Oświęcimska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2337012 , fax. 032 2337100
  • Data zamieszczenia: 2019-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbrosławice
    ul. Oświęcimska 2
    42-674 Zbrosławice, woj. śląskie
    tel. 032 2337012, fax. 032 2337100
    REGON: 27625838000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbroslawice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu nad budynkiem użytkowo – mieszkalnym wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Głównej 58 w Miedarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu nad budynkiem użytkowo – mieszkalnym wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Głównej 58 w Miedarach. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wymianę pokrycia dachu nad budynkiem użytkowo-mieszkalnym wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Głównej 58 w Miedarach, na działce o numerze ewidencyjnym 1614/122 zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową uzgodnioną i zatwierdzoną przez Powiatowego Konserwatora Zabytków i Wydział Budownictwa i Architektury Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. Remont pokrycia dachowego zostanie przeprowadzony w celu poprawy stanu technicznego i estetyki oraz warunków użytkowych budynku z zachowaniem walorów architektonicznych w związku z jego ochroną konserwatorską. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m. in. następujący zakres prac: 1. rozebrać istniejące pokrycie dachowe wraz z obróbkami blacharskimi 2. wymienić zgnite i zniszczone elementy więźby dachowej 3. w przypadku rozstawu krokwi przekraczającego 100 cm zabudować nowe krokwie pomiędzy istniejącymi 4. przemurować pozostałe, nie wykonane z cegły klinkierowej, kominy w części powyżej dachu 5. wykonać impregnację więźby dachowej, co najmniej dwukrotną, środkiem trójfunkcyjnym przeciw grzybom i owadom oraz przeciwogniowo 6. zamontować obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej powlekanej gr. 0,65 mm w kolorze naturalnym 7. zamontować rynny i rury spustowe z blachy cynkowo- tytanowej 8. ułożyć pokrycie z dachówki zakładkowej ceramicznej wraz z folią wstępnego krycia 9. zabudować na dachu wyłazy dachowe, ławy kominiarskie i płotki przeciwśniegowe systemowe, wywiewki kanalizacji 10. zamontować instalację odgromową na dachu wraz z zwodami pionowymi i uziomami 11. montaż anteny zbiorczej (RTV, internet). Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową a także z dołączonymi przedmiarami robót. Szczegółowy zakres robót został określony w dokumentacji projektowej – załącznik nr 6 do SIWZ (projekt), przedmiary robót (stanowiący opracowanie pomocnicze) – załącznik nr 7 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby oświadczenie składane na podstawie art. 25 ust.1 uPzp było złożone w formie pisemnej. Nie dopuszcza się w tym zakresie użycia środka komunikacji elektronicznej 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy (wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ); 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „WYKAZ MATERIAŁÓW I URZĄDZEŃ ROWNOWAŻNYCH” – załącznik nr 9 do SIWZ 4) Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach