Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu na budynku Zamawiającego - Tarnów, al. Matki Bożej Fatimskiej 9, woj. małopolskie

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Al. Matki Bożej Fatimskiej 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 688 20 20 , fax. 14 688 20 35
  • Data zamieszczenia: 2013-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowie
    Al. Matki Bożej Fatimskiej 9 9
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 688 20 20, fax. 14 688 20 35
    REGON: 00569743100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu na budynku Zamawiającego - Tarnów, al. Matki Bożej Fatimskiej 9, woj. małopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres robót wchodzących w skład zadania obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z opracowaną dokumentacją techniczną w istniejących warunkach terenowych. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z zasadami wiedzy technicznej i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. 1.1. W zakres robót wchodzą między innymi: - roboty budowlane: rozebranie pokrycia dachowego z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, wykonywanie pokryć dachowych; pokrycie dachu blachą, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, rozebranie konstrukcji więźb dachowych, wymiana elementów konstrukcyjnych dachu, deskowanie połaci dachowych z tarcicy nasyconej /połać/, prowizoryczne zabezpieczenia połaci dachowych czasowe zabezpieczenie odkrytych połaci, dachowych wraz z rozebraniem zabezpieczenia z papy smołowej na istniej., wyłaz dachowy systemowy z szybą zespoloną, demontaż i montaż okien i drzwi balkonowych, pokrycie dachów blachą stalową ocynkowaną powlekaną płaską, obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, rynny dachowe z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej, rury spustowe z blachy ocynkowanej, okrągłe o średnicy 12 cm, - remont kominów ponad dachem: naprawa czapek kominowych, odbicie tynków na kominach z zaprawy cementowej, tynki zwykłe cementowo-wapienne na kominach ponad dachem , dach spadzisty ,uzupełnienie - tynk kategorii III, malowanie tynków roboty malarskie wapienne zewnętrzne malowanie elewacji, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, instalacja odgromowa: montaż listew ściennych ( korytek instalacyjnych ) z PCW na ścianach i stropach, mocowanie przez przykręcenie do betonu przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe przykręcane, mocowanie w drewnie na 4 wkrętach, montaż na gotowym podłożu opraw świetlikowych z podłączeniem, montaż na gotowym podłożu łączników i przycisków instalacyjnych z podłączeniem, badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, instalacja odgromowa, pomiar pierwszy, badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, instalacja odgromowa, pomiar każdy następny, daszki małe płaskie: drobne naprawy pokrycia z papy, wstawianie łat, murłaty, ramy górne, ołacenie połaci dachowych łatami, pokrycie dachów blachą stalową powlekaną - trapezową na łatach, obróbki blacharskie z blachy powlekanej. 1.2. Ze względu na czynny obiekt użyteczności publicznej w trakcie realizacji robót należy zwrócić szczególną uwagę na bezpieczeństwo w trakcie prowadzonych robót poprzez oznakowanie placu budowy, wykonanie zabezpieczeń siatką rusztowań oraz wejść do budynku, jak również uniemożliwienie osobom trzecim wspinania się na rusztowanie. 1.3. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. Należy uporządkować teren po zakończeniu robót i naprawić wszelkie szkody powstałe w wyniku realizacji zadania. 1.4. Wykonawca we własnym zakresie uzyska wszelkie zgody na wejście w teren oraz zajęcie chodnika i ewentualnie pasa jezdni. 1.5. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej, wykonanej przez INWEST-COM Przygotowanie i Realizacja Inwestycji inż. Janusz Kiecka, ul. Bitwy pod Studziankami 10/26, 33-100 Tarnów, która określa zakres i sposób wykonania robót. 2. Załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia są: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowanych, przedmiar robót i pozwolenie na remont dachu. 3. Do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG, które będą wymagane przy odbiorze końcowym. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 5. Na podstawie art. 38 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - w przypadkach wątpliwych - Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe na terenie budowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 7. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy rękojmi (gwarancji jakości) na wykonany przedmiot zamówienia - roboty budowlane od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. 9. Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej rękojmi (gwarancji jakości) na wykonane roboty budowlane. 10. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 11. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nie prowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1) warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1 600,00 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych 00/100), 2) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, 3) wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych, 4) wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Bank Handlowy w Warszawie, nr rachunku: 40 1030 1250 0000 0000 8800 2008 z adnotacją zawierającą informację, jakiego zamówienia ono dotyczy, 5) wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu musi być złożone w oryginale, 6) wymagane jest, aby wadium w formie gwarancji, było gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego, 7) Zamawiający: a) zwraca wadium na podstawie art. 46 ust. 1 i 1a oraz ust. 2 Prawa zamówień publicznych, b) żąda ponownego wniesienia wadium w przypadku określonym w art. 46 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, c) zatrzymuje wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.mops.tarnow.bip-gov.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach