Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu budynku szkoły w Lechlinie

Gmina Skoki ogłasza przetarg

  • Adres: 62-085 Skoki, ul. Ciastowicza
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 925 801 , fax. 618 925 803
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoki
    ul. Ciastowicza 11
    62-085 Skoki, woj. wielkopolskie
    tel. 618 925 801, fax. 618 925 803
    REGON: 52958000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http.www.gmina-skoki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu budynku szkoły w Lechlinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Wymiana pokrycia dachu budynku szkoły w Lechlinie obejmująca wykonanie wymianę pokrycia dachowego z dachówki karpiówki wraz z pracami towarzyszącymi . Przedmiar robót obejmuje pięć działów: a. strona od ogrodu b. strona od ulicy c. strona od boiska d. strona od sąsiada e. daszek nad wejściem Zakres prac obejmuje: - demontaż dachówki, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej, podbitki okapowej, komina - impregnację więźby dachowej jako całości preparatami solowymi - wymianę podbitki okapowej z desek grubości 25 mm impregnowanych preparatami olejowymi koloryzującymi - wymiana obróbek blacharskich z blachy tytan cynk - wymianę łat, montaż membrany dachowej i kontrłat - łaty i kontrłaty impregnowane - montaż dachówki karpiówki podwójnej angobowanej wraz dachówkami kalenicowymi i szczytowymi - montaż nowego wyłazu dachowego, ławy kominiarskiej i stopni kominiarskich - montaż barierek przeciwśnieżnych na trzech połaciach - wykonanie nowego komina z cegły klinkierowej wraz z czapą kominową, kominek z blachy kwasoodpornej - demontaż fragmentu więźby wraz z oknami od strony sąsiada, uzupełnienie krokwi - ewentualna wymiana końcówek krokwi- decyzja po demontażu istniejącego pokrycia - montaż instalacji odgromowej wraz ze zwodami pionowymi grubości 8 mm - na ścianach pionowych przy oknach dachowych obróbki blaszane z blachy powlekanej - wymiana kołnierzy uszczelniających przy oknach połaciowych - wymiana oka typu „wole oko” wraz z odpowiednimi obróbkami - wymiana dachówek nad wejściem do budynku - docieplenie poddasza wełną mineralną - montaż j.w. rynny oraz rury spustowej - ewentualne odtworzenie sufitów z płyty STG po zalaniach z deszczówki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł, Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego nr 58 9065 0006 0040 0400 0185 0022; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz oferty, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 2)Kosztorys ofertowy, o treści zgodnej z załączonym wzorem, 3)Dowód wniesienia wadium przetargowego, 4)Aktualne oświadczenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zał. nr 2 i 3 do siwz, 5)Pełnomocnictwo złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiotów w imieniu których pełnomocnicy nie wymienieni w dokumentach rejestrowych firmy składają oferty, 6)Wykonawcy korzystający z zasobów podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składają wraz z ofertą dokumenty wymagane w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ (na podstawie art. 25a ust. 5 pkt. 2 ustawy Pzp). 7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie oświadczenia – zał. nr 2 i zał. Nr 3 do siwz o treści wskazanej w rozdziale nr VII ust. 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8)Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca składał dokumenty lub oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia odnoszące się do podwykonawcy, który nie udostępnił swoich zasobów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach