Izba Skarbowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 01-513 Warszawa, ul. Alojzego Felińskiego 2B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5618018, 017 , fax. 022 5618017
- Data zamieszczenia: 2010-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Warszawie
ul. Alojzego Felińskiego 2B 2B
01-513 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5618018, 017, fax. 022 5618017
REGON: 00000001021100 - Adres strony internetowej zamawiającego: htp://www.is.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi na budynku Ośrodka Zamiejscowego Izby Skarbowej w Warszawie w Siedlcach przy ul. Świrskiego 45. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana pokrycia dachowego wraz z robotami budowlanymi towarzyszącymi na budynku Ośrodka Zamiejscowego Izby Skarbowej w Warszawie w Siedlcach przy ul. Świrskiego 45. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty rozbiórkowe dachu, rynien, obróbek blacharskich, instalacji odgromowych, - wykonanie pokrycia dachowego z częściową wymianą elementów konstrukcyjnych o pow. ~ 791 m2, - montaż rynien poziomych i pionowych, akcesoriów i wszelkich obróbek blacharskich, - roboty murarskie przy przemurowaniu kominów, - dwukrotną impregnację grzybobójczą i ognioochronna bali i krawędziaków metodą smarowania preparatami solnymi na pow. 790,85 m2 - wykonanie uszczelnienia gąsiorów taśmą - ~ długość 88,30 mb, - montaż instalacji odgromowej na budynku wraz wykonaniem pomiarów, - wszystkie roboty towarzyszące i zabezpieczające(daszki nad wejściami do budynku). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612130
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 6.000,00zł. (słownie: sześć tysięcy złotych ) 2. Wadium wykonawca może wnieść dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawcy zobowiązani są wpłacić na bankowy rachunek Zamawiającego: Nr 41 1130 1017 0200 000000137215 w BGK I O/W-wa: z adnotacją: Wadium- PN/6/157/2010 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od wykonawcy w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom, Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www. is.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont świetlicy wiejskiej w Paderewku oraz zakup wyposażenia
Dodano: 2012-01-23 - Remont świetlicy wiejskiej w Dzięciołach Dalszych oraz zakup wyposażenia
Dodano: 2012-01-19 - Wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Skarbowego w Kozienicach.
Dodano: 2011-09-01 - Wymiana pokrycia dachu budynku Urzędu Skarbowego w Kozienicach.
Dodano: 2011-08-12