Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego wraz z remontem wieżyczki umiejscowionej w kalenicy budynku nad salą gimnastyczną w Nowej Soli przy ul. Wróblewskiego 9 - REMONT DACHU I STROPU NAD SALĄ GIMNASTYCZNĄ

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki 3B
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4586800 , fax. 68 4586831
  • Data zamieszczenia: 2015-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki 3B 3B
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 4586800, fax. 68 4586831
    REGON: 97077758800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-nowosolski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego wraz z remontem wieżyczki umiejscowionej w kalenicy budynku nad salą gimnastyczną w Nowej Soli przy ul. Wróblewskiego 9 - REMONT DACHU I STROPU NAD SALĄ GIMNASTYCZNĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie prowadzone dla zamówienia publicznego o wartości zamówienia niższej od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 186 000 euro. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy zabytku - budynku dawnego zboru braci Morawskich, obecnie sali gimnastycznej, będącej w użytkowaniu Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 z siedzibą w Nowej Soli przy ul. Wrocławskiej 33. Obiekt objęty niniejszym postępowaniem jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem 3269 i jest zlokalizowany przy ul. Wróblewskiego 9 w Nowej Soli (dz. ewid. 688/11). Prace remontowe dotyczą remontu stropu i pokrycia dachowego, w następującym zakresie: STROP między salą gimnastyczną a poddaszem nieużytkowym 1) Zdjęcie deskowania i usunięcie polepy; 2) Impregnacja drewna środkiem p.poż., przeciwgrzybicznym, biobójczym; 3) Ułożenie wełny mineralnej o grubości 20 cm w miejscach usunięcia polepy; 4) Zabezpieczenie stropu płytami OSB i OSB4 o grubości 18 mm i 15 mm Uwaga: Impregnację należy przeprowadzić w sposób nie powodujący uszkodzeń. Nie dopuszcza się stosowania impregnatów oleistych i podbarwianych. Nie dopuszcza się ociosywania i strugania drewnianych elementów. Czyszczenie należy ograniczyć wyłącznie do najbardziej zniszczonych elementów. Dach 1) Demontaż istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki, rozbiórka łacenia; 2) Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych z zachowaniem łączy ciesielskich Uwaga: Sposób wzmocnienia elementów więźby lub zakres ewentualnej ich wymiany ( w przypadku konieczności naprawy zniszczonych elementów) musi zostać zaakceptowany przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w formie pisemnej. Elementy wymienione lub uzupełniane powinny być łączone według dawnych technik ciesielskich; 3) Demontaż obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej, rynien, rur spustowych 4) Impregnacja więźby dachowej preparatem p. pożarowym, przeciwgrzybicznym i biobójczym( np. VIDARON); Uwaga: Impregnację należy przeprowadzić w sposób nie powodujący uszkodzeń. Nie dopuszcza się stosowania impregnatów oleistych i podbarwianych.5) Założenie na krokwiach folii dachowej, zbrojonej paroprzepuszczalnej, zamocowanie łat i kontrłat; Uwaga: Nie dopuszcza się zmiany ukształtowania ani geometrii dachu 6) Zamocowanie ceramicznej dachówki karpiówki KORAMIC segmentowej, żłobkowanej, układanej w koronkę, ułożenie gąsiorów oraz dachówki kalenicowej o wymiarze 38 x 90 x 79 mm 7) Wykonanie obróbek blacharskich, pasów nadrynnowych 8) Montaż płotków dachowych o wysokości 18 cm w kolorze dachówki. 2. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub jakimkolwiek dokumencie stanowiącym załącznik do SIWZ technologia robót przy realizacji przedmiotu zamówienia zostaje opisana poprzez wskazanie nazwy, znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma również na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Uwaga: Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i będą podstawą decyzji o akceptacji równoważników lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Zaoferowanie wyrobów lub materiałów równoważnych nie może prowadzić do zmiany projektu. 3. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) dokumentacja projektowa - komplet stanowiący załącznik nr A 1 do SIWZ; b) opis do dokumentacji projektowej - stanowiący załącznik nr A 2 do SIWZ; c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - komplet stanowiący załącznik nr A 3 do SIWZ; d) decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Zielonej Górze z dnia 07.08.2014 r. - stanowiąca załącznik nr A 4 do SIWZ; e) decyzja nr 834/2012 z dnia 19.12.2012 r. Starosty Nowosolskiego - stanowiąca załącznik nr A 5 do SIWZ; f) wzór umowy - stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; g) przedmiar robót - remont dachu - stanowiący załącznik nr A 6; h) przedmiar robot - remont stropu - stanowiący załącznik nr A 7 i stanowią integralną część SIWZ. Uwaga: Załączone przez Zamawiającego przedmiary mają charakter informacyjny i pomocniczy do kalkulacji kosztów. Zamawiający zaleca, aby każdy Wykonawca na własny koszt dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia i zapoznania się z przyszłym terenem budowy, z warunkami związanymi z wykonywaniem robót budowlanych oraz uzyskaniem informacji koniecznych do oceny i wyceny wszystkich robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42,poz.275z późn.zm.) Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, powinna być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazania ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; Uwaga: wymagana ważność wadium w formach innych niż pieniężna minimum 30 dni od daty składania ofert; e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy pzp i być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ o/Nowa Sól nr 89 2030 0045 1110 0000 0028 4750 z dopiskiem przetarg nieograniczony - remont dachu - ul. Wróblewskiego 9 Nowa Sól. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej do oferty należy załączyć kopię przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wniesienie wadium w innej, niż wskazanej w pkt 2 formie będzie skutkować uznaniem iż oferta Wykonawcy nie jest właściwie zabezpieczona wadium, a Zamawiający będzie musiał wykluczyć takiego Wykonawcę z postępowania na podstawie art. 24 ust.2 pkt 2 ustawy pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, które zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Termin wniesienia wadium w formie gotówki : 1) za termin wniesienia wadium uznaje się datę wpływu na rachunek Zamawiającego; 2) wadium pieniężne musi być zaksięgowane najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, dlatego Wykonawca musi uwzględnić czas, aby wymagana kwota zdążyła wpłynąć na konto Zamawiającego (została zaksięgowana w banku na rzecz Zamawiającego). 8. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt.2.2) do pkt 2.5) zobowiązany jest on załączyć oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji do złożonej oferty. 9. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2) Wykonawcę, który nie wniósł wadium w wyznaczonym terminie wyklucza się z postępowania. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej 12.Zamawiający w oparciu o art.46 ust.5 ustawy pzp zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.Zamawiający zwróci wadium: a) wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 12; b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-nowosolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach