Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Józefa Rzemieślnika ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wawrów 16
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. (095) 725 85 28 , fax. (095) 725 85 28
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymsko-Katolicka p.w. św. Józefa Rzemieślnika
ul. Wawrów 16 16
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. (095) 725 85 28, fax. (095) 725 85 28
REGON: 21100069500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek wyznaniowy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego wraz z remontem połaci dachowej, remontem elewacji z wymianą okien w obiekcie zabytkowego kościoła w Wawrowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana pokrycia dachowego wraz z remontem połaci dachowej, remontem elewacji z wymianą okien w obiekcie zabytkowego kościoła w Wawrowie. 1. wymiana pokrycia dachowego, 2. wymiana więźby dachowej 3. remont elewacji 4. remont wieży kościelnej 5. urządzenie terenu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem składania ofert - wnieść wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamóień publicznych.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: 1) nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, oraz spełniający następujące warunki: 3) oferujący 30 dniowy termin płatności faktur. 4) oferujący co najmniej 3 letni okres gwarancji na całość robót, 5) wykażą się polisą lub innym dokumentem ubezpieczeniowym potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 6) Posiadają wykwalifikowaną kadrę i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia. 7) Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8) Wykażą się posiadaniem na podstawowym rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytową w wysokości 100 000,00 PLN.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6) Oryginał lub kserokopię poświadczoną przez Wykonawcę aktualnego (tzn. wystawionego nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. 7) Kosztorysy ofertowe, według załączonych przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ. 8) Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 10) Wykaz pracowników i sprzętu niezbędnych do wykonania zamówienia według załączników nr 5 i 6. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w ust 1 pkt 1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 2 oraz w ust. 1 pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o w/w dokumenty Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.santok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia ceramicznego budynku nr 33 w 45WOG m. Wędrzyn
Dodano: 2016-06-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont dachu budynek nr 18 w JW 5700 m. Międzyrzecz Część II: Remont pokrycia dachowego i pomieszczeń budynek nr 1 w JW 5700 m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-06-10 - Remont budynku nr 6 w JW 3949 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-06-09 - Remont budynku nr 3 w JW. 3949 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-06-09 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Wymiana instalacji odgromowej, wymiana oświetlenia budynek nr 58, 60, 43 w JW 5701 m. Wędrzyn Część II: Remont pokrycia dachowego oraz pomieszczeń budynek nr 72 w JW 4229 m. Wędrzyn Część III: Remont pokrycia dachowego budynek nr 92 w JW 3949 m. Skwierzyna Część IV: Remont pokrycia dachowego budynek nr 3 w JW 5701 m. Skwierzyna
Dodano: 2016-05-17 - Remont dachu internatu
Dodano: 2016-04-18 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA INSTALACJI ODGROMOWEJ BAZA RZI W ZIELONEJ GÓRZE. SPRAWA NR 74/PN/2015.
Dodano: 2015-08-17 - Remont kapitalny dachu budynku przy ul. Myśliborskiej 23 w Gorzowie Wlkp.
Dodano: 2015-06-01 - Remont pokrycia dachowego na budynku biblioteki i kaplicy w Świebodzinie z podziałem na 2 zadania
Dodano: 2015-05-26 - Remont pokrycia dachowego budynków mieszkalnych w Gorzowie Wlkp. w rejonie ADM 2
Dodano: 2015-04-13