Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego w budynku przy ulicy Nadbrzeżnej 4

Gmina Lądek Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek Zdrój
    ul. Rynek 31
    57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 117 850, , fax. 748 147 418
    REGON: 89052355600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego w budynku przy ulicy Nadbrzeżnej 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana pokrycia dachowego w budynku przy ulicy Nadbrzeżnej 4” w Lądku-Zdroju. 2) Celem prac jest wymiana istniejących pokryć dachowych na nowe w/w budynku stanowiącym własność Gminy Lądek-Zdrój. Zakres prac zgodnie z zaleceniem Zamawiającego obejmują: • wykonanie robót rozbiórkowych i demontażowych, • wykonanie nowego pokrycia dachu, • impregnacje ogniochronne elementów drewnianych 3) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za realizację robót zgodnie z: • ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną • zakresem rzeczowym robót określonym w przedmiarze robót, 4) Zakres zamówienia zawiera przedmiar robót – zał. nr 1a oraz projekt budowlany – zał. nr 1b do SIWZ. 5) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1843), zwanej dalej „ustawą Pzp”, wartość szacunkowa mieści się powyżej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, a poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp. Niniejsze zamówienie stanowi część zamówienia zgodnie z art. 32 ust 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - Załącznik nr 2a do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy Wykonawcy sporządzony zgodnie z zasadami kosztorysowania robót budowlanych, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru. 4. Zobowiązanie innych podmiotów (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach