Ochotnicza Straż Pożarna w Szczutowie ogłasza przetarg
- Adres: 09-227 Szczutowo, 3 Maja
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 505107902
- Data zamieszczenia: 2020-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ochotnicza Straż Pożarna w Szczutowie
3 Maja 104
09-227 Szczutowo, woj. mazowieckie
tel. 505107902
REGON: 611065222 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczutowo.nowybip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Ochotnicza Straż Pożarna w Szczutowie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego oraz termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczutowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane obejmujące między innymi: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne rozebranie pokrycia dachowego rozebranie rynien rozebranie konstrukcji więźb dachowych wywiezienie gruzu Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych wzmocnienie krokwi wykonanie deskowania wyłaz dachowy obróbki blacharskie Izolacja poddasza izolacja poroszczelna ocieplenie ścian budynków Roboty wykończeniowe demontaż i montaż okien tynki zewnętrzne malowanie Roboty w zakresie zagospodarowania terenu mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników podsypka piaskowa nawierzchnie z kostki brukowej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, STWiOR i zapisy niniejszej SIWZ. 3. Ponadto Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia skalkuluje w cenie ofertowej: ‒ obsługę geodezyjną inwestycji, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, ‒ zorganizowania zaplecza budowy i zlikwidowanie go po zakończeniu budowy, ochronę znajdującego się na terenie budowy mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy ‒ zabezpieczenie i ochronę przed zniszczeniem znajdującego się na budowie i nie podlegającego likwidacji zadrzewienia, skarp i innych elementów zagospodarowania terenu oraz istniejących instalacji i urządzeń wraz z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego ‒ sporządzenie kosztorysu powykonawczego robót po ich zakończeniu, ‒ wykonanie co najmniej 5 zdjęć (wykonane na różnym etapie inwestycji, kolorowych, dobrej jakości) ilustrujących przebieg przedsięwzięcia w postaci elektronicznej na płycie CD. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium: 3.000,00 zł słownie (trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: ‒ pieniądzu, ‒ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, ‒ gwarancjach bankowych, ‒ gwarancjach ubezpieczeniowych, ‒ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 roku Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Ochotnicza Straż Pożarna w Szczutowie, BS Stara Biała Filia Szczutowo 42 9015 0001 1300 0127 2000 0010 3. Oferta jest skutecznie zabezpieczona wadium, jeśli pieniądze znajdują się na koncie Zamawiającego w terminie (godzina) składania ofert. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie dokumentu do oferty, co jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku; jego ocena zostanie dokonana na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik Nr 1 do SIWZ; 2. Kosztorys sporządzony metodą uproszczoną (z określeniem wskaźników kalkulacyjnych: stawka rbg, narzuty K.O., Zysku, Kz); 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw – odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zał. nr 10 do SIWZ 5. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniani, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w zdaniu pierwszym. 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 2 do SIWZ i oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – Załącznik Nr 3 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych Wykonawców. Dokument ustanawiający pełnomocnika należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia jest składane w oryginale zaś pozostałe dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.Informacja Wykonawcy, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont i przebudowa drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku skrzyżowania z DW nr 563 (ul. Wyzwolenia) do istniejącego odcinka jezdni dodatkowej w ciągu DW nr 541.”– nr postępowania 109/24
Dodano: 2024-05-08 - Remont jazu na rzece Utrata w km 47+420 jej biegu
Dodano: 2024-04-24 - Poprawa oferty kulturalnej poprzez rozbudowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzgówek
Dodano: 2024-04-19 - Remont drogi powiatowej nr 3649W Wodynie – Kołodziąż na odcinku od m. Wola Serocka do m. Kołodziąż
Dodano: 2024-04-17 - Wymiana pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz
Dodano: 2024-04-03 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3662W w m. Żuków
Dodano: 2024-04-03 - Przebudowa ulic w Podkowie Leśnej z podziałem na zadania
Dodano: 2024-03-19 - „Budowa przykrycia istniejącego zbiornika retencyjnego na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Michałów”
Dodano: 2024-03-19 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Piastowie”
Dodano: 2024-02-29