Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na kościele św. Bernarda w Kęsowie

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Chrystusa Króla w Jeleńczu ogłasza przetarg

  • Adres: 89-506 Kęsowo, ul. Szkolna 10
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 3344015
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Chrystusa Króla w Jeleńczu
    ul. Szkolna 10 10
    89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 3344015
    REGON: 04008107189110
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek wyznaniowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na kościele św. Bernarda w Kęsowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana pokrycia dachowego na głównym kościele 635,500m2 wraz z ołaceniem i wymianą opierzeń. Wieża kościoła - wymiana skorodowanych blach opierzeniowych, rynien i rur spustowych, obróbki(pasy) wokół wieży z blachy stalowej ocynkowanej, rynny z blachy ocynkowanej o śr. 12cm. Plebania kościoła - wymiana pokrycia dachowego 321,17m2 wraz z ołaceniem i wymianą opierzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy zobowiązani są wykazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej oraz spełniają minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne, a mianowicie: 1. dysponują lub będą dysponować osobami do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi tj.: min. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie konstrukcyjno budowlanej oraz wykażą przynależność tej osoby do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Kierownik budowy musi posiadać wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia określone przepisami rozporządzenia Ministra Kultury w sprawie prowadzenia robót konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych z dnia 9 czerwca 2004 r. (Dz.U. Nr 150, poz. 1579) Zgodnie z wyżej wymienionym rozporządzeniem (§ 8 ust. 1 ): Robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego oraz odbyły najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 tysięcy. 3. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie, wymianę pokrycia dachowego na obiekcie zabytkowym. o wartości minimum 200.000,00 brutto, Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionego warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz OFERTA zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 8, 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy), 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2), 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 200.000,00 tysięcy 7. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności w formie zgodnej z załącznikiem nr 3 do formularz ofertowego, oraz warunkiem opisanym w rozdziale 8 SIWZ. 8. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia załącznik nr 5 9. Doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartości robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających) dla uznania warunku należy wykazać przynajmniej 1 robotę budowlaną obejmującą wykonanie, wymianę pokrycia dachowego na obiekcie zabytkowym o wartości minimum 200.000,00 zł brutto, z załączonych dokumentów winno wynikać , że obiekty na których wykonywane były roboty są obiektami zabytkowymi. załączniku nr 4 10. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11. Zaakceptowany projekt załączonej umowy (załącznik nr 6). 12. Harmonogram rzeczowo- finansowy (załącznik nr 7). W przypadku gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument obowiązkowo dołącza do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach