Powiat Garwoliński ogłasza przetarg
- Adres: 08400 Garwolin, ul. Staszica
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 68 43 010 , fax. 25 68 43 010
- Data zamieszczenia: 2017-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
ul. Staszica 15
08400 Garwolin, woj. mazowieckie
tel. 25 68 43 010, fax. 25 68 43 010
REGON: 71158668500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Zespołu Szkół im. J. Piłsudskiego w Garwolinie. - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem prac jest wymiana pokrycia dachu na blachę powlekaną płaską na rąbek, wykonanie obróbek blacharskich, wymiana orynnowania oraz wymiana pokrycia dachu w patio wykonanego z płyt poliwęglanowych. 1.Zakres prac obejmuje: - demontaż obróbek blacharskich - przemurowanie kominów - obróbki blacharskie z blachy płaskiej powlekanej - wykonanie ołacenia pod blachę - wymianę pokrycia dachu z blachy - wymianę pokrycia z płyt poliwęglanowych - wykonanie obróbek blacharskich przy gzymsach - wstawienie wyłazu dachowego - wykonanie orynnowania Szczegółowy zakres zamówienia stanowi przedmiar robót załączony do SIWZ na podstawie, którego Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego - uproszczonego. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji technicznej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga uzgodnienia z inspektorem nadzoru. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Wszelkie znaki towarowe, patenty lub pochodzenie użyte w niniejszej SIWZ winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w dokumentacji technicznej i należy je odczytać z dopiskiem „lub równoważne”. 2. Wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące bezpośrednio montaż pokrycia dachowego zatrudnione były przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. 2016.1666) 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca w terminie 5 dni od podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności o których mowa w ppkt 1 wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 4) W przypadku zmiany – w okresie trwania umowy o zamówienie – osób o których mowa w ppkt. 1, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnione dokumenty o których mowa w ppkt.3. Obowiązek ten Wykonawca przedstawia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia dokonania przedmiotowej zmiany. 5) Na każdym etapie realizacji umowy Zamawiający ma prawo wezwać Wykonawcę do przedstawienia dokumentu (-ów)/umowa o pracę/ potwierdzającego (-ych) zatrudnienia osób, o których mowa w ppkt 1. 6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy, wykazu osób o których mowa w ppkt.1 – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone §8 ust. 1 lit.i istotnych postanowień umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa Przedszkola i Żłobka w Strzegowie
Dodano: 2024-07-11 - Budowa boksu garażowego oraz modernizacja budynku OSP Sokółka wraz z częścią mieszkalną
Dodano: 2024-07-08 - Remont słupów i innych elementów konstrukcyjnych na poziomie NS w Centrali NBP
Dodano: 2024-07-05 - WYKONANIE PROJEKTU REMONTU BUDYNKU „T4” WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH NA TERENIE DZIAŁKI EW. NR 2 Z OBRĘBU 20604
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie prac remontowo - budowlanych w budynkach administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Błoniu.
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji napowietrzania i oddymiania klatek schodowych wraz z wymianą niektórych okien w budynku przy ul. Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa przeciwpożarowej drogi ewakuacyjnej wraz z wymianą niektórych drzwi w budynku przy ul. Stefana Batorego 5 w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Modernizacja budynku remizy OSP w Ładzyniu
Dodano: 2024-06-07 - Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Ogorzelice
Dodano: 2024-06-06 - Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza szatniowego w budynku LXVIII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. L. Narbutta 31 w Warszawie.
Dodano: 2024-06-03