Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Ciotuszy Starej z płyt azbestowych na blachę stalową

Szkoła Podstawowa w Ciotuszy Starej ogłasza przetarg

  • Adres: 22-672 Susiec, Ciotusza Stara 1B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-84 6654304 , fax. 0-84 6654893
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Ciotuszy Starej
    Ciotusza Stara 1B 1B
    22-672 Susiec, woj. lubelskie
    tel. 0-84 6654304, fax. 0-84 6654893
    REGON: 00113645700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Ciotuszy Starej z płyt azbestowych na blachę stalową
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Ciotuszsy Starej z płyt azbestowych na blachę stalową w tym: - rozebranie pokrycia dachu z płyt azbestowo- cementowych - m2 - 576,60, - utylizacja płyt azbestowo - cementowych - kg - 11 973,00, - rozebranie kominów ponad dachem - m3 - 3,70, - podmurowanie kominów ponad dach - m3 -9,20, -pokrycie blachą trapezową powlekaną T-35, gr. 0,5 mm, kolor zielony -matowy -m2-576,60, - wykonanie obróbek blacharskich, - demontaż i wykonanie instalacji odgromowej - 1 kpl.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty kwota wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Niniejszy przetarg otwarty jest dla każdego wykonawcy ( w tym także wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), który spełnia następujące warunki: 1.1.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga , aby każdy z Wykonawców załączył do wymaganego druku oferty nastepujące dokumenty: 1.1.dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2.dokumenty potwierdzające , że Wykonawca spełnia wymagania określone przez Zamawijącego w SIWZ: 3)wypełniony kosztorys oferowy, 4)kartę gwarancyjną na wykonane roboty, 5)wykaz części zamówienia planowane do wykonania przez podwykonawców, 6) informacja ogólna o Wykonawcy, 7)zaakceptowany formularz umowy, 2.Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dodatkowo załączył do oferty informację ogólną o Wykonawcy. 3.Wszyscy Wykonawcy zobowiązani są przedstawić dokumenty wymienione w pkt. 1.1. pod rygorem wykluczenia z postępowania oraz z pkt. 1.2 pod rygorem odrzucenia oferty ( z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych). Natomist załączenie do oferty dokumentu wymienionego w pkt. 1.2 ppkt. 6 (informacja ogólna o Wykonawcy) nie jest obowiązkowe, a jego brak nie spowoduje negetywnych skutków dla Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach