Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego budynku (segment A) Szkoły Podstawowej nr 7 w Stargardzie

Szkoła Podstawowa Nr 7 ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, Pl. Majdanek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 573 17 37 , fax. 091 573 17 37
  • Data zamieszczenia: 2019-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 7
    Pl. Majdanek 13
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 573 17 37, fax. 091 573 17 37
    REGON: 89195000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sp7.stargard.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego budynku (segment A) Szkoły Podstawowej nr 7 w Stargardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z wykonaniem wymiany pokrycia dachowego z dachówki karpiówki wraz z orynnowaniem na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 7 – segment A w granicach i w zakresie określonym przez SIWZ i przedmiary robót, a w tym między innymi: 1) rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki, 2) rozebranie ołacenia dachu, 3) wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, 4) wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej, 5) ułożenie na krokwiach membrany dachowej uszczelniającej, 6) przycięcie i przybicie kontrałat i łat, 7) pokrycie dachu nieodeskowanego dachówką ceramiczną karpiówką z przykręceniem wkrętami w kolorze uprzednio rozebranej dachówki, 8) montaż gąsiorów z zastosowaniem elementów uszczelniających pod gąsiory, 9) naprawa pokrycia dachowego z blachy poprzez uszczelnienie miejsc uszkodzonych kitem, oraz: 10) wszelkich innych, niewymienionych w pkt 1) – 9) robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki: a) roboty wykonywane są w granicach określonych planem sytuacyjnym, b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi, 11) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w projekcie budowlanym, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 12) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i niewykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu). 3.2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: przedmiary robót oraz niniejszą SIWZ - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego specyfikacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kosztorysy ofertowe wypełnione i podpisane -sporządzone zgodnie z instrukcją stanowiącą załącznik 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach