Nadleśnictwo Kościerzyna ogłasza przetarg
- Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6862869 , fax. 058 6862869
- Data zamieszczenia: 2009-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Kościerzyna
ul. M. Skłodowskiej-Curie 6 6
83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
tel. 058 6862869, fax. 058 6862869
REGON: 19003674300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego leśniczówki Leśnictwa Strzelnica - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany pokrycia dachowego budynku mieszkalnego leśniczówki Leśnictwa Strzelnica. Szczegółowe dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w przedmiarze robót oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Prace wykonywane na przedmiocie zamówienia muszą być zgodne z prawem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z wytycznymi realizacji robót zawartych w przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN). 2. Wadium musi być na koncie Zamawiającego w dniu otwarcia ofert o godzinie 08:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. O/Starogard Gd. 54 2030 0045 1110 0000 0040 3720), poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Kopię dowodu wpłaty wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy złożyć w ofercie. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: upłynął termin związania ofertą; zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 6, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Oświadczenie z art. 22 i 24. 8. Formularz oferty. 9. Kosztorys ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koscierzyna.gdansk.lasy.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana pokrycia dachu i instalacji odgromowej wraz z naprawą kominów oraz docieplenie stropu poddasza w budynku noclegowym Filii Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Gdańsku
Dodano: 2016-07-15 - Remont pokrycia dachowego domu podcieniowego w Kolniku.
Dodano: 2015-09-18 - Wykonanie robót budowlanych w budynkach nr 25 i 37 zlokalizowanych w Gdańsku na terenie Morskiego Oddziału Straży Granicznej w Gdańsku przy ul. Oliwskiej 35
Dodano: 2015-07-22 - Przebudowa dachów na skrzydłach bocznych oraz wymiana drzwi wewnętrznych w budynku biurowym RDLP w Gdańsku
Dodano: 2015-07-16 - Remont dachu budynku mieszkalnego w Czarnej Wodzie przy ul. Dworcowej 4
Dodano: 2015-06-09 - Wymiana pokrycia dachowego nad segmentem A Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Hubalczyków w Słupsku
Dodano: 2015-05-22 - Wymiana pokrycia dachowego nad segmentem A Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Hubalczyków w Słupsku.
Dodano: 2015-05-05 - Wykonanie dodatkowego ocieplenia powłoki dachu istniejącej hali sportowej w msc. Bojano
Dodano: 2014-07-04 - Modernizacja pokrycia dachu na budynku Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Henryka Pobożnego w Słupsku
Dodano: 2014-06-10 - Wymiana części pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 przy ul. Domańskiego 13 w Bytowie
Dodano: 2014-06-09