Przetargi.pl
Wymiana pokryć gontowych i naprawa konstrukcji w spichlerzu z Bujakowa (GPE-230), chałupie z Istebnej (GPE-3182) oraz w chlewie z Istebnej (GPE-25)

Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie" ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, Parkowa 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322410718 , fax. 322415501
  • Data zamieszczenia: 2023-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum "Górnośląski Park Etnograficzny w Chorzowie"
    Parkowa 25
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 322410718, fax. 322415501
    REGON: 000278623
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgpe-chorzow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokryć gontowych i naprawa konstrukcji w spichlerzu z Bujakowa (GPE-230), chałupie z Istebnej (GPE-3182) oraz w chlewie z Istebnej (GPE-25)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegającychna wymianie pokryć gontowych i naprawa konstrukcji w spichlerzu z Bujakowa (GPE-230), chałupie z Istebnej (GPE-3182) oraz w chlewie z Istebnej (GPE-25).Prace będą polegały na wymianie pokrycia dachowego z gontu na nowe wraz z koniecznymi naprawami konstrukcji dachowej, trzech budynków z terenu MGPE w Chorzowie wpisanych do inwentarza muzealnego, zgodnie z programami konserwatorskimi ogólnymi warunkami umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w programach konserwatorskich ( załącznik nr 5), Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ( załącznik nr 4 ), przedmiarach robót– załącznik nr 6 ( ze względu na przyjęte rozliczenie ryczałtowe ma charakter pomocniczy) oraz ogólnych warunkach umowy ( załącznik nr 7). Zamawiający dopuszcza użycie preparatów wymiennych w stosunku do zaproponowanych w programach konserwatorskich, pod warunkiem, że będą miały tożsame właściwości chemiczne. Okres gwarancji i rękojmi za wady: Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji i rękojmi tj. 5 lat (60 m-cy). Gwarancja i rękojmia za wady jest również jednym z kryteriów oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45422000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – NIE DOTYCZY;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – NIE DOTYCZY;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – NIE DOTYCZY;4) zdolności technicznej lub zawodowej – ZAMAWIAJĄCY UZNA NINIEJSZY WARUNEK ZA SPEŁNIONY, JEŻELI WYKONAWCA PRZEDSTAWI:a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.• Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę jedną osobą pełniącą funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznejw ograniczonym zakresie uprawniające do kierowania robotami budowlanymiw odniesieniu do architektury obiektu o kubaturze do 1000m3 w zabudowie zagrodowej lub na terenie zabudowy zagrodowej lub uprawnienia budowane w specjalności architektonicznej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w ograniczonym zakresie oraz przez co najmniej 18 miesięcy brać udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.b) wykaz robót budowlanych wykonanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.• Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wymianie pokrycia gontowego i naprawie konstrukcji na budynku w konstrukcji drewnianej, wpisanym do rejestru zabytków, ujętym w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanym do inwentarza muzealnego, o kubaturze nie mniejszej niż 450 m3lub wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – co najmniej trzech robót budowlanych polegających na naprawie konstrukcji budynku drewnianego o kubaturze nie mniejszej niż 450 m3 , wpisanego do rejestru zabytków, ujętego w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanego do inwentarza muzealnego i przynajmniej trzech robót polegających na wymianie pokrycia gontowego na budynku, wpisanym do rejestru zabytków, ujętym w gminnej ewidencji zabytków lub wpisanym do inwentarza muzealnego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach