Przetargi.pl
Wymiana pokryć dachowych pawilonów nr IV i X oraz budynku P, wchodzących w skład kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu

Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59700 Bolesławiec, al. Tysiąclecia
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 616 26 48 wew .317(sekretar , fax. 75 616 26 83
  • Data zamieszczenia: 2018-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
    al. Tysiąclecia 30
    59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 616 26 48 wew .317(sekretar, fax. 75 616 26 83
    REGON: 29419000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpsychiatryczny.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokryć dachowych pawilonów nr IV i X oraz budynku P, wchodzących w skład kompleksu budynków Wojewódzkiego Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę wielospadowych pokryć dachowych pawilonów nr IV i X oraz budynku P (portierni) zlokalizowanych przy Alei Tysiąclecia nr 30 w Bolesławcu. Zamówienie stanowi II Etap zadania: Modernizacja i dostosowanie budynków Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu do obowiązujących norm i standardów. Ogólny zakres prac: roboty rozbiórkowe demontażowe, roboty dekarskie i obróbki blacharskie, remont przewodów kominowych, wykonanie instalacji odgromowej. 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo określają Przedmiary robót, projekt budowlany (paw. IV, X, P) oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące łącznie ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ. 3. Organizacja robót i niezbędne warunki dotyczące wykonania robót • wykonawca do realizacji zamówienia zobowiązuje się stosować sprzęt sprawny technicznie oraz użyć materiałów własnych, dopuszczonych do stosowania na terenie Polski. Materiały winny mieć nieprzekroczony termin ważności. Przy odbiorze robót wykonawca winien przedłożyć atesty i certyfikaty na użyte materiały budowlane. Wykonawca powinien także przedstawić zalecenia eksploatacyjne producenta dotyczące ww. elementów. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót i zastosowanych materiałów oraz ich zgodność z opisem przedmiotu zamówienia, kosztorysem oraz obowiązującymi przepisami stosowanymi odrębnie do każdego rodzaju wykonania robót. • Roboty będą wykonywane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej z zachowaniem bezpieczeństwa i higieny pracy. Wykonawca winien zapewnić zabezpieczenie terenu na czas prowadzenia robót. • Wykonawca jest wytwórcą odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 21), w związku z powyższym zagospodarowanie odpadów leży po stronie wykonawcy. Wykonawca uprzątnie materiały po demontażu i rozbiórce oraz przedstawi zamawiającemu dokumenty stwierdzające utylizację materiałów szkodliwych, powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy lub oświadczenie o ich braku. • wykonawca zobowiązuje się, że przed rozpoczęciem wykonywania przedmiotu umowy osoby świadczące roboty budowlane zostaną przeszkolone w zakresie przepisów BHP i przepisów przeciwpożarowych. • wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom świadczącym roboty budowlane odzieży ochronnej, odzieży roboczej i środków ochrony osobistej zgodnie z przepisami i zasadami BHP. • Zamawiający zapewnia miejsce do składowania niezbędnych do budowy materiałów i sprzętu, obiekty będące przedmiotem postępowania zlokalizowane są na terenie dozorowanym całodobowo. 4. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób (pracowników ogólnobudowlanych) bezpośrednio zaangażowanych w proces budowy (nie dotyczy osób kierujących budową czy kierowców), wykonujących pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. 2018 poz. 108), obejmującą roboty rozbiórkowe demontażowe, roboty dekarskie i obróbki blacharskie, remont przewodów kominowych, wykonanie instalacji odgromowej. W składanej ofercie wykonawca wstępnie zapewni spełnienie wymogu zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę (formularz oferty pkt. 2). Wykonawca w terminie 5 dni kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy będzie zobowiązany złożyć oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w zdaniu pierwszym niniejszego punktu. Nieprzedłożenie w terminie przez Wykonawcę takiego oświadczenia będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej. W trakcie realizacji umowy zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający w szczególności może: a) żądać aktualnych dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądać wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu, c) przeprowadzać kontrole na miejscu wykonywania świadczenia. Na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO, przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. W przypadku dwukrotnego niewywiązania się z obowiązku przedłożenia stosownych oświadczeń, Zamawiający będzie miał prawo odstąpić od umowy i naliczyć wykonawcy karę umowną za odstąpienie. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań opisano w postanowieniach umowy, stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych.) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK o. Wrocław, NR 61 1130 1033 0018 8004 0320 0002 z dopiskiem „Wadium na przetarg ET/2/PN/2018” 3. Możliwe jest również wniesienie wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w osobnej kopercie oznaczonej „Wadium na przetarg ET/2/PN/2018” - w formie oryginału i załączyć do składanej oferty przetargowej. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 PZP. 8. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 9.3. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 9. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 10. Zgodnie z przepisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b PZP, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ, 2) Pełnomocnictwo, składane w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie - jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 3) Dowód wniesienia wadium, z uwzględnieniem zapisów w rozdz. IX ) pkt. 6 SIWZ, 4) Pisemne zobowiązanie (w oryginale) podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), którego wzór stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 DO SIWZ ; 5) Kosztorys ofertowy, który stanowić będzie element informacyjny, sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, na który składają się dokumenty wymienione w rozdz. III) pkt. 2 SIWZ. Zamawiający dopuszcza przedłożenie dokumentacji na płycie kompaktowej (w formacie PDF). // W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, składa Zamawiającemu, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, wg wzoru – ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielnie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach