Przetargi.pl
Wymiana podłogi sportowej sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Rawiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Szkolna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 65 5453772, 5453721, , fax. 655 453 772
  • Data zamieszczenia: 2018-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 2 w Rawiczu
    ul. Szkolna 3
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 65 5453772, 5453721, , fax. 655 453 772
    REGON: 3609205600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp5.rawicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana podłogi sportowej sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie podłogi sportowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Rawiczu. 2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające w szczególności na: 1)rozebranie wykładziny, listew przyściennych, płyt wiórowych oraz wywiezienie materiałów rozbiórkowych na wysypisko wraz z kosztem utylizacji, 2)rozebranie oraz ponowne ułożenie istniejącego rusztu drewnianego w celu wypoziomowania, 3)przybicie do rusztu płyt wiórowych, 4)montaż wykładziny, cokołu oraz wymalowanie linii boisk, 5)demontaż konstrukcji trybun rozsuwanych, wyniesienie na czas robót oraz ponowny montaż, 6)instalacja wentylacji podłogi. 3. Szczegółowy zakres zamówienia, stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1)przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2)projektu budowlanego, 3)specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiących integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.sp5.rawicz.pl , zakładka: dokumenty / dokumenty przetargowe. 4.Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej pomieszczenia sali sportowej przeznaczonej do wymiany podłogi sportowej. Przeprowadzone oględziny pozwolą na prawidłowe zapoznanie się z istniejącym stanem pomieszczenia oraz na uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do ustalenia rzeczywistego zakresu prac. Zebrane i ustalone informacje będą pomocne Wykonawcy przy ustalaniu ceny ofertowej za cały przedmiot zamówienia. Za brak oględzin jak i mylne rozpoznanie warunków realizacji zamówienia pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Koszt przeprowadzenia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania zawarto w rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45432114-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 4 000 zł 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11. 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego GETIN NOBLE BANK SA 46 1560 0013 2898 1358 9000 0001. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien na blankiecie przelewu powołać się na nazwę zadania podaną przez „Zamawiającego”. Zaleca się, aby kopia dowodu przelewu została potwierdzona za zgodność z oryginałem i dołączona do oferty. Wydanie polecenia przelewu nie jest jednoznaczne z wniesieniem, dokonaniem zapłaty określonej kwoty wadium. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na wskazany wyżej rachunek Zamawiającego. 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć (w terminie o którym mowa w punkcie 5) poprzez dołączenie do oferty w taki sposób, aby mogły one stanowić osobny dokument tzn. nie były trwale związane z ofertą i istniała możliwość bez naruszenia oferty odesłać ten dokument po jego wykorzystaniu. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych - art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5.Pozostałe szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarto w rozdziale XII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej podane dokumenty: 1)aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy złożone w formie oryginału potwierdzające wstępne informacje, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu we wskazanym przez Zamawiającego zakresie tj. wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (osobę uprawnioną) - załącznik nr 2 do SIWZ. 2)aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy złożone w formie oryginału potwierdzające wstępne informacje, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania we wskazanym przez Zamawiającego zakresie tj. wypełnione i podpisane przez Wykonawcę (osobę uprawnioną - załącznik nr 3 do SIWZ. 3)zobowiązanie innych podmiotów (jeżeli Wykonawca korzysta z tych uprawnień) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu (zgodnie z KRS, CEIDG) lub podpisane przez osoby na podstawie udzielonego i załączonego do zobowiązania pełnomocnictwa – zgodnie z treścią podaną w załączniku nr 6 do SIWZ. 4) Oprócz oświadczeń i dokumentów podanych wyżej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą niżej podane dokumenty: a) wypełniona i podpisana przez Wykonawcę oferta przetargowa (w oryginale) (załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy szczegółowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę zgodnie z zapisami rozdziału XVI SIWZ, w oparciu o załączony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. c) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania lub kopia pełnomocnictwa poświadczona przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną