Przetargi.pl
Wymiana podłogi i roboty malarskie w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie

Zespół Szkół Licealno- Gimnazjalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Kościuszki 10
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 7190780 , fax. 0-42 7190780
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Licealno- Gimnazjalnych
    ul. Kościuszki 10 10
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 0-42 7190780, fax. 0-42 7190780
    REGON: 47290919900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana podłogi i roboty malarskie w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu: 1)robót podłogowych z izolacjami: wykonanie podłogi sportowej wraz z robotami rozbiórkowymi istniejącej podłogi, 2)robót malarskich ścian i sufitu wraz z myciem stolarki okiennej Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: Przedmiary robót - załącznik Nr 5 do SIWZ Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik Nr 6 do SIWZ, Informacją BIOZ - stanowiącą załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawcy mogą dokonywać wizji po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Numery telefonów oraz dane osób upoważnionych do kontaktu z Wykonawcami zostały wskazane w pkt.7 SIWZ; Zamawiający, oprócz warunków określonych w dokumentacji postępowania określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby roboty budowlane prowadzone były w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów, umożliwiający prawidłowe ich funkcjonowanie, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. Zastosowane materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego tj. posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z wymogami technicznymi Polskich Norm lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustanowiono Polskiej Normy. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. Wykonawca, wyłoniony w postępowaniu, przekaże Zamawiającemu gwarancje producentów, aprobaty techniczne i certyfikaty na materiały wbudowywane w ramach realizacji zamówienia, przed ich wbudowaniem, Zamawiający wymaga, aby najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca przedłożył wymagane przepisami prawa zezwolenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, Nr 88 poz. 587) bądź przedstawił stosowne uzgodnienia z zakresu gospodarki odpadami tj. złożył informację o wytwarzanych odpadach oraz sposobach gospodarowania nimi. Zamawiający informuje, że stosowne druki można pobrać w Starostwie Powiatowym w Zgierzu, Roboty budowlane będące przedmiotem umowy będą prowadzone od poniedziałku do piątku w danym dniu, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządcą obiektu, w soboty i niedziele ( za wyjątkiem dni świątecznych) w godz. 8-16,roboty budowlane o dużym natężeniu hałasu wykonywanych na zewnątrz budynku od poniedziałku do piątku po zakończeniu zajęć dydaktyczno - wychowawczych w danym dniu, po wcześniejszym uzgodnieniu z zarządcą obiektu, w soboty i niedziele (za wyjątkiem dni świątecznych) w godz. 8-16, Prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie i bieżące utrzymanie dróg wewnętrznych dla potrzeb terenu budowy), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić drożny przejazd od bramy wjazdowej na teren Zespołu Szkół Licealno-Gimnazjalnych w Głownie. Od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag),Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia na obiekcie wykonywane będą również prace związane z termomodernizacją budynku szkoły co wymagać będzie w trakcie realizacji dodatkowych uzgodnień z Zamawiającym w celu uniknięcia ewentualnych kolizji w sposobie i terminach wykonywania prac przez poszczególnych Wykonawców. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, licząc od dnia końcowego obioru robót (bez uwag); Wykonawca zobowiązany jest rozszerzyć odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady robót objętych przedmiotem zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od dnia końcowego obioru robót (bez uwag).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności gospodarczej zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. z 2007 r. Nr 155, poz. 1095) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 latach przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości minimum 70.000,00 zł. brutto- każda 1)Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami: a)minimalna liczba osób: jedna posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która podejmie się pełnienia funkcji kierownika budowy. Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami zgodnie z ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy w obiekcie w którym ma być spełnione świadczenie i zakresie wskazanym w zamówieniu. Posiadać doświadczenie zawodowe co najmniej 24 miesięczne na stanowisku kierownika budowy branży budowlanej, pełnienie funkcji kierownika budowy branży budowlanej nad co najmniej jedną budowa. Osoba, o których mowa powyżej musza przynależeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi oświadczyć, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł. na jedno zdarzenie i wszystkie zdarzenia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składających się na ofertę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 3)**. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 3)**. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu oświadczenie osoby uprawnionej do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie o podjęciu się obowiązków kierownika budowy wraz z potwierdzeniem uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów umożliwiające wykonywanie funkcji kierownika budowy w obiekcie w którym ma być spełnione świadczenie i zakresie wskazanym w zamówieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności tych osób. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zslg_glowno.szkoly.lodz.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach