Przetargi.pl
wymiana podłóg i malowanie pomieszczeń w budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 oraz na parterze – I etap w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie (znak sprawy ZP-43/17).

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00691 Warszawa, ul. Nowogrodzka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 93 93 , fax. 22 443 94 85
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43
    00691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 93 93, fax. 22 443 94 85
    REGON: 1525966300108
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana podłóg i malowanie pomieszczeń w budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 oraz na parterze – I etap w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie (znak sprawy ZP-43/17).
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłóg i malowanie pomieszczeń w budynku Przedszkola nr 42 przy ul. Agrykola 9 oraz na parterze – I etap w budynku II Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie, zgodnie z: 1. Dokumentacją projektową zawierającą: 1) Projekt budowlany wymiany podłóg, malowania pomieszczeń oraz remontu drzwi w Przedszkolu nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie, wykonany 21 kwietnia 2017 r. przez ARCHITEKTURA Aleksandra Malińska, Warszawa, ul. Chmielna 35/93. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Aleksandra Malińska. 2) Projekt budowlany wymiany podłóg i malowania pomieszczeń w II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie wykonany 21 kwietnia 2017 r. przez ARCHITEKTURA Aleksandra Malińska, Warszawa, ul. Chmielna 35/93. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Aleksandra Malińska. 2. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wymiany podłóg, malowania pomieszczeń oraz remontu drzwi w Przedszkolu nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie wykonaną 21 kwietnia 2017 r. przez ARCHITEKTURA Aleksandra Malińska, Warszawa, ul. Chmielna 35/93. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Aleksandra Malińska. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wymiany podłóg i malowania pomieszczeń w II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie, wykonaną 3 kwietnia 2017 r. przez ARCHITEKTURA Aleksandra Malińska, Warszawa, ul. Chmielna 35/93. Autorem opracowania jest mgr inż. arch. Aleksandra Malińska. Zamawiający załącza do SIWZ przedmiar robót, który jest jedynie elementem pomocniczym i nie stanowi podstawy do wyceny oferty. 1. Przedmiar wymiany podłóg, malowania pomieszczeń oraz remontu drzwi w Przedszkolu nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie, wykonany 21 kwietnia 2017 r. przez ARCHITEKTURA Aleksandra Malińska, Warszawa, ul. Chmielna 35/93. Autorem opracowania jest Aleksandra Malińska. 2. Przedmiar wymiany podłóg i malowania pomieszczeń w II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie wykonany 21 kwietnia 2017 r. przez ARCHITEKTURA Aleksandra Malińska, Warszawa, ul. Chmielna 35/93. Autorem opracowania jest Aleksandra Malińska. Ww. opracowania stanowią załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty i technologie spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W zakres zamówienia wchodzi m.in.: 1. Wymiana podłóg i malowanie pomieszczeń w II Liceum Ogólnokształcącym im Stefana Batorego Przy ul. Myśliwieckiej 6 w Warszawie - (Etap I Korytarz na parterze, sale 17, 18, sekretariat, pokój dyrektora). 2. Wymiana podłóg i malowanie pomieszczeń w Przedszkolu nr 42 przy ul. Agrykola 9 w Warszawie. Prace budowlane w obu budynkach obejmują: - roboty demontażowe warstw podłogowych z usunięciem gruzu, - częściową wymianę legarów drewnianych, - wykonanie ślepej podłogi z płyt OSB, - położenie klepki dębowej kl. I z cyklinowaniem i olejowaniem, - założenie cokołów przyściennych, - malowanie remontowanych pomieszczeń z naprawą tynków, - naprawę stolarki drzwiowej w Przedszkolu nr 42. UWAGA: Oba obiekty znajdują się w rejestrze zabytków. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna - art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) 2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez co najmniej 8 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w sposób określony w art. 22 §1ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, przez Wykonawcę lub podwykonawcę. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 8 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w szczególności prace związane z wykonaniem: a) 2 osoby do wykonywania robót ogólnobudowlanych (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy), b) 6 osób do wykonywania robót parkieciarskich (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopi zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 2. i 3. wraz z oświadczeniem wykonawcy, ze osoby te są zatrudnione na umowę o pracę przez niego lub jego podwykonawców. Kopie umów powinny być zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak imię, nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, przedmiot umowy powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5. W przypadku wątpliwości, czy osoby realizujące zamówienie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, Zamawiający powiadomi właściwy inspektorat pracy, celem przeprowadzenia czynności kontrolnych. 6. Wykonawca zobowiązany jest do składania faktur VAT wraz z pisemnym oświadczeniem o wykonaniu obowiązku określonego w ust. 2 i 3. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania osób, o których mowa w ust. 2 i 3 przy realizacji przedmiotu umowy w okresie od dnia rozpoczęcia wykonania przedmiotu umowy do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 14 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby na warunkach określonych w ust. 2 i 3 posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania robót budowlanych. Zmiany te nie stanowią zmiany niniejszej umowy. 8. Za opóźnienie w przedłożeniu kopii zanonimizowanej umowy o pracę w terminach określonych w ust. 4 w trakcie realizacji przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,005% wartości wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust. 1 umowy. Kara będzie naliczana za każdy rozpoczęty dzień, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach