Przetargi.pl
Wymiana podłóg drewnianych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3282021, 3282013 , fax. 0-71 3282027
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A 63A
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3282021, 3282013, fax. 0-71 3282027
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana podłóg drewnianych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Rodzaj zamówienia: robota budowlana. Przedmiotem zamówienia jest wymiana podłóg drewnianych w lokalach mieszkalnych stanowiących własność Gminy Wrocław, zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.43.21.10-8. Zakres zamówienia obejmuje wymianę podłóg w następujących adresach: -ul. Chudoby 9/12- ilość podłóg do wymiany - 32,10 m 2 , -ul. Chudoby 9/16- ilość podłóg do wymiany - 38,71 m 2 , -ul. Prądzyńskiego 11/18 - ilość podłóg do wymiany - 32,79 m 2 , -ul. Prądzyńskiego 21/15 - ilość podłóg do wymiany - 39,50 m 2 , -ul. Prądzyńskiego 32/16 - ilość podłóg do wymiany - 37,40 m 2 , -ul. Kościuszki 177/4a - ilość podłóg do wymiany - 18,00 m 2 , -ul. Kościuszki 188/3 - ilość podłóg do wymiany - 8,00 m 2 , -ul. Krakowska 27/10 - ilość podłóg do wymiany - 8,60 m 2 , -ul. Więckowskiego 26/8 - ilość podłóg do wymiany - 17,00 m 2 , -ul. Dembowskiego 58/6- ilość podłóg do wymiany - 6,80 m 2 , -ul. Olszewskiego 94/5- ilość podłóg do wymiany - 45,00 m 2 . 2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4.Zakres robót obejmuje w szczególności: zerwanie starej, zniszczonej i spróchniałej podłogi; wzmocnienie zagrożonych belek stropowych w uzgodnieniu z inspektorem nadzoru poprzez oczyszczenie spróchniałych fragmentów i przymocowanie nakładek; położenie nowej podłogi z desek podłogowych iglastych grubości 28-32 mm klasy II; wymianę listew przyściennych; wymianę progu; wyszlifowanie nowej podłogi; lakierowanie trzykrotne podłogi lakierem; wywiezienie na wysypisko i utylizację pozostałości po rozbiórkach. 5.Szczegółowy zakres zamówienia określa: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 6 do SIWZ), przedmiar robót na wymianę 1 m2 podłogi (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 5 do SIWZ); 6.Termin wykonania zamówienia: do dnia 4 grudnia 2009 roku. 7.Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku na klatce schodowej i w obrębie budynku w trakcie prowadzonych robót oraz zasad porządku domowego. 8.Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 9.Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 50.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321108
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1.Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu, że będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie podłóg drewnianych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł w ramach jednej umowy. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp, przedstawienia niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów: 1)Oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). 2)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast wymienionego dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3)Informacji o osobach, którymi dysponuje lub będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 3 do SIWZ). Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanych osób wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.). 4)Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie (załącznik nr 3 do SIWZ) Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował. 5)Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającego co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wymianie podłóg drewnianych o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 zł w ramach jednej umowy, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach