Komenda Portu Wojennego ogłasza przetarg
- Adres: 72-604 Świnoujście, ul. Steyera 28
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 3242581 , fax. 091 3242309
- Data zamieszczenia: 2009-04-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Portu Wojennego
ul. Steyera 28 28
72-604 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 3242581, fax. 091 3242309
REGON: 81114359400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpw.uznam.net pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Obrona Narodowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYMIANA PŁYT KANAŁOWYCH NA NABRZEŻU MP. 45 W PORCIE WOJENNYM ŚWINOUJŚCIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYMIANA PŁYT KANAŁOWYCH NA NABRZEŻU MP. 45 W PORCIE WOJENNYM ŚWINOUJŚCIE - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452415003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale IV niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, [wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ]; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), [wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, KRUS lub innego organu emerytalno rentowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; e) wykaz osób jakimi dysponuje Wykonawca, wskazanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe; f) dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem; g) potwierdzenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - aktualne na dzień składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpw.uznam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REMONT NAWIERZCHNI NABRZEŻY PORTOWYCH NR MP. 41,43,45,47,49,51,53 W KPW ŚWINOUJŚCIE
Dodano: 2015-02-19 - REMONT NAWIERZCHNI NABRZEŻA PORTOWEGO MP. 39 ORAZ MP. 83 W KPW ŚWINOUJŚCIE
Dodano: 2014-04-16 - Remont nabrzeża przeładunkowego w Nadzorze Wodnym w Szczecinie
Dodano: 2013-10-02 - Remont nabrzeża przeładunkowego w Nadzorze Wodnym w Szczecinie
Dodano: 2013-09-09 - REMONT NAWIERZCHNI NABRZEŻA NA MP. 35 W PW ŚWINOUJŚCIE
Dodano: 2013-05-22 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu ścianek szczelnych Nabrzeży Basenu Węglowego i Nabrzeża Skarpowego Półwyspu Kosa w Porcie Wojennym Świnoujście (PKOB 2151).
Dodano: 2012-11-13 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu Nabrzeża Wschodniego Półwyspu Kosa (Mp77) w Porcie Wojennym Świnoujście (PKOB 2151).
Dodano: 2012-09-24 - Remont punktu wodowania kajaków w Gryficach
Dodano: 2012-09-07 - WYMIANA PŁYT KANAŁOWYCH NA NABRZEŻU PÓŁWYSPU ZIELINY W PW ŚWINOUJŚCIE
Dodano: 2012-08-28 - NAPRAWA NAWIERZCHNI DROGI NABRZEŻOWEJ NA MP. 37 W PW ŚWINOUJŚCIE
Dodano: 2012-07-24