Przetargi.pl
Wymiana pionów kanalizacyjnych, rurociągów zimnej i ciepłej wody oraz cyrkulacji wraz z armaturą i przyborami w pomieszczeniach sanitariatów oraz wymiana okładzin ściennych i podłogowych wraz z odgrzybianiem w VII Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, przy al. Politechniki 9.

Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, al. Politechniki 3a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6312027, 6312019 , fax. 042 6364177
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie
    al. Politechniki 3a 3a
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6312027, 6312019, fax. 042 6364177
    REGON: 00000158307000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pionów kanalizacyjnych, rurociągów zimnej i ciepłej wody oraz cyrkulacji wraz z armaturą i przyborami w pomieszczeniach sanitariatów oraz wymiana okładzin ściennych i podłogowych wraz z odgrzybianiem w VII Domu Studenta Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej w Łodzi, przy al. Politechniki 9.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja: 1. robót instalacyjnych związanych z wymianą pionów kanalizacyjnych, rurociągów zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji wraz z armaturą i przyborami sanitarnymi 2. robót budowlanych obejmujących: a) 16 segmentów skrajnych zachodnich (przedpokój z sanitariatem) polegających na wymianie brodzików i urządzeń sanitarnych, okładzin ściennych i podłogowych, ponownym zaizolowaniu przeciwwodnym i zamurowaniu szachów, demontażu starych oraz montażu nowych drzwi wejściowych pełnych fornirowanych z przeszkleniem do WC i sanitariatu, drzwi wejściowych pełnych fornirowanych do pokojów oraz drzwi stalowych o odporności ogniowej EI 30 z samozamykaczem wychodzących na korytarz z segmentu, ponadto malowanie emulsyjne tynków sufitów i ścian, a w przedpokoju lamperii olejnej i cokołów, malowanie emulsyjne wokół wyżej wymienionych drzwi do pokojów od ich strony, b) 16 segmentów skrajnych wschodnich (przedpokój z sanitariatem) polegających na wymianie brodzików i urządzeń sanitarnych, okładzin ściennych i podłogowych, ponownym zaizolowaniu przeciwwodnym i zamurowaniu szachów, demontażu starych oraz montażu nowych drzwi wejściowych pełnych fornirowanych z przeszkleniem do WC i sanitariatu, drzwi wejściowych pełnych fornirowanych do pokojów oraz drzwi stalowych o odporności ogniowej EI 30 z samozamykaczem wychodzących na korytarz z segmentu, ponadto malowanie emulsyjne tynków sufitów i ścian, a w przedpokoju lamperii olejnej i cokołów, malowanie emulsyjne wokół wyżej wymienionych drzwi do pokojów od ich strony, c) naprawę oraz uzupełnienie tynków i powłok malarskich wokół 6 sztuk drzwi wskazanych przez Kierownika budynku, d) malowanie emulsyjne i olejne stropów oraz ścian pomieszczeń wskazanych w kosztorysie nakładczym. Przed malowaniem emulsyjnym tynków wewnętrznych w tzw.: pomieszczeniach mokrych należy je zabezpieczyć preparatem uszczelniającym typu WODER S ATLAS lub równoważnym o podobnych właściwościach. Pomieszczenia ze śladami zagrzybienia tynków, należy oczyścić poprzez zdrapanie farb, pokryć preparatem pleśniobójczym i pomalować farbą emulsyjną (ewentualnie z dodatkiem preparatu pleśniobójczego). Malowaniu olejnemu podlega również wyznaczona przez kosztorys i Kierownika budynku stolarka drzwiowa, grzejniki radiatorowe i rury wodno-kanalizacyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324604
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia, niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), udokumentowane w ciągu ostatnich pięciu lat (2005/2009) wykonaniem minimum dwóch robot budowlanych zbliżonych zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia w zakresie: - wymiany pionów kanalizacyjnych o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 200.000,00 zł. jedna - wymiany okładzin ściennych i podłogowych o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 200.000,00 zł. jedna. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Udzielą minimum dwuletniej gwarancji na przedmiot zamówienia co do jego jakości.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2005/2009) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie: - wymiany pionów kanalizacyjnych o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 200.000,00 zł. jedna - wymiany okładzin ściennych i podłogowych o wartości roboty budowlanej nie mniejszej niż 200.000,00 zł. jedna, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik na 4). 4. Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 5. Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 6. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 8. Złożą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 10. Wykonany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancyjnego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach