Przetargi.pl
Wymiana pękniętej szyby kuloodpornej w boksie kasowym oraz wymiana podajników w 5 boksach kasowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6.

Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-928 Lublin, ul. Chopina 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5317612, 5317621
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie
    ul. Chopina 6 6
    20-928 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5317612, 5317621
    REGON: 00000222300105
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pękniętej szyby kuloodpornej w boksie kasowym oraz wymiana podajników w 5 boksach kasowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dwa zadania: 1. Wymiana 1 szt. pękniętej szyby kuloodpornej w boksie kasowym w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6. Wymagania techniczne przeszklenia boksu kasowego: - wykonanie zgodnie z wytycznymi klasy FB3 (PN-EN 1522), szyby posiadającej certyfikat Instytutu Mechaniki Precyzyjnej zgodnie z PN-EN 1063, do zastosowania w boksie kasowym. - wymiary istniejącej szyby wys. 1160mm, szer. 1410mm, gr.30mm, - wymagane wymiary jw. Zakres prac: - demontaż szyby kuloodpornej zamontowanej w konstrukcji boksu kasowego - montaż szyby kuloodpornej, - montaż zdemontowanych elementów. 2. Wymiana podajników w 5 boksach kasowych w budynku Oddziału Okręgowego NBP w Lublinie przy ul. Chopina 6. Wymagania techniczne podajników kasowych: - elementy składowe podajnika: przesuwna szuflada z uchwytem i blokadą , wbudowany interkom, - podajnik wykonany z wysokiej jakości materiałów, estetycznie wykończony, wkomponowany w blat marmurowy istniejącego boksu kasowego z szybą kuloodporną, - podajnik wyposażony w przesuwną szufladę z uchwytem i blokadą przesuwu w skrajnych położeniach, uruchamianą po stronie kasjera - wymiary wewnętrzne komory przesuwnej umożliwiające przekazanie dokumentów formatu A4 albo pakietu o wymiarach: długość - 165 mm, szerokość - 125 mm, wysokość - 85 mm - istniejące wymiary otworu podajnika: długość - 350 mm, szerokość - 210 mm, głębokość - 80 mm (widok podajnika na zał. nr 4,5 do SIWZ) - wymagane nieprzekraczalne wymiary podajnika: długość - 440 mm, szerokość - 240 mm, głębokość - 100 mm Zakres prac: - wymiana 5 szt. istniejących podajników na opisane powyżej z dopasowaniem istniejących elementów boksu kasowego. Budynek w którym będą wykonywane roboty budowlane figuruje w rejestrze Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków po nr A/497. W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje również : - opracowanie przez Wykonawcę projektu budowlanego, - uzyskanie przez Wykonawcę działającego zgodnie z pełnomocnictwem udzielonym przez Zamawiającego pozwolenia Konserwatora Zabytków na realizację robót w formie decyzji administracyjnej oraz pozwolenia na budowę, Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w godzinach 14:00-15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452131303
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przetargu nie jest wymagane wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3) spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ); 4) złożą oferty na formularzu stanowiącym zał. nr 1 do SIWZ 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 6) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia ; 7) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym objętym przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 76 000 PLN netto. - dysponuje osobami z nadzoru technicznego przedmiotowego zamówienia, które posiadają prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymaganiami ustawowymi w zakresie kierowania robotami budowlanymi, oraz spełniających kryteria określone w § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń Wykonawcy. Dokumenty te i oświadczenia muszą jednoznacznie, w sposób nie budzący wątpliwości potwierdzać spełnianie postawionych warunków. Sposób dokonywania oceny polegał będzie na sprawdzeniu każdego z warunków i ustaleniu czy: - jest spełniony, - nie jest spełniony Niespełnienie chociażby jednego z opisanych wyżej warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający zawiadamia równocześnie Wykonawców którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia podając uzasadnienie faktyczne i prawne z zastrzeżeniem art.92 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez podmioty tworzące konsorcjum, do umowy należy dołączyć umowę konsorcyjną, która w sposób nie budzący wątpliwości określa: 1) że umowa została zawarta pomiędzy partnerami dla wspólnego przygotowania i złożenia oferty, a następnie realizacji zamówienia, 2) zasady reprezentacji (we wszystkich sprawach związanych z ofertą i umową), 3) zasady odpowiedzialności (partnerzy konsorcjum będą odpowiedzialni solidarnie za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zamówienia) 4) okres trwania umowy (zawarta jest na czas trwania umowy z Zamawiającym do czasu wykonania zobowiązań i praw wobec Zamawiającego) 5) zakresy, w jakich poszczególni partnerzy konsorcjum będą wykonywać poszczególne części zamówienia 4. Ocena będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty opisane w części IX niniejszej SIWZ, które będą sprawdzone pod względem zgodności z prawem, rzetelności i kompletności ich sporządzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca winien dostarczyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy, oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy - na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, 2. W celu potwierdzenia, posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej ustawą, Wykonawca załącza do oferty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty: 2.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: 3.1.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy i roboty zostały wykonane należycie. 3.2. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; w tym: a) uprawnienia osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi, oraz spełniających kryteria określone w § 8.1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 r. nr 150 poz. 1579), b) dokument potwierdzający przynależność osób wyznaczonych do kierowania robotami budowlanymi do właściwej izby samorządu zawodowego architektów lub inżynierów budownictwa, c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 3.2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zobowiązany jest dostarczyć: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 92 tys. PLN. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2.1 , 2.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 5.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5.2 nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeni na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 i 6 składane są w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski poświadczonych przez polskie placówki konsularne stosownie do obowiązujących przepisów. 8. W przypadku składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 1, 2, 5, 6 dotyczy każdego z podmiotów. 9. Wymagane dokumenty Wykonawcy przekazują w formie pisemnej jako załączniki do oferty w kopercie razem z ofertą. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty wymagają - dla celów przedłożenia w omawianym postępowaniu - spełnienia wymogów podanych w części XIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną