Przetargi.pl
Wymiana parkietu i drewnianej konstrukcji podłogi wraz z robotami towarzyszącymi w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Gostyni ul. Rybnicka 141

Zespół Szkół w Gostyni ogłasza przetarg

  • Adres: 43-176 Gostyń, ul. Rybnicka 141
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 218 76 00 , fax. 32 323 06 33
  • Data zamieszczenia: 2013-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Gostyni
    ul. Rybnicka 141 141
    43-176 Gostyń, woj. śląskie
    tel. 32 218 76 00, fax. 32 323 06 33
    REGON: 27809646700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsgostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana parkietu i drewnianej konstrukcji podłogi wraz z robotami towarzyszącymi w sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Gostyni ul. Rybnicka 141
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana parkietu i drewnianej konstrukcji podłogi wraz z robotami towarzyszącymi, a polegających m. in. na pracach przygotowawczych, malowaniu ścian i stropu, wymianie drzwi, malowaniu linii boisk, osadzeniu tulei wraz z dostawą słupków do siatkówki, w Sali Gimnastycznej przy Zespole Szkół w Gostyni ul. Rybnicka 141. 2. Ogólny zakres robót: - demontaż i ponowny montaż drabinek do ćwiczeń w ilości 29 szt., - demontaż istniejącej sportowej podłogi drewnianej o powierzchni 255,20 m2, - demontaż drzwi drewnianych dwuskrzydłowych o wym. 1,50 x 2,10 m - szt. 2, - skucie 0,15 m ścian nieczynnego kanału technicznego c.o. o długości 45,2 m i przekroju poprzecznym 65 cmx 65 cm, gr. ścian 12 cm - 1,6 m3, - zabetonowanie w/w kanału styrobetonem - 14,69 m3, - zabezpieczenie folią stolarki okiennej w ilości 6 szt. i drzwiowej w ilości 2 szt., - gruntowanie istniejącego podłoża preparatem np. Epolis GL - 255,20 m2, - wykonanie nowej podłogi sportowej o nawierzchni z parkietu dębowego wraz ze ślepą, podłogą i warstwami izolacyjnymi o powierzchni 255,20 m2, - montaż cokolików drewnianych - 63 m, - dostawę i zamontowanie tulei dla słupków, słupków i siatki do gry w siatkówkę - 1 kpl., - malowanie linii boisk do gry w siatkówkę i koszykówkę oraz linii bramki na 2 ścianach - 1 kpl., - malowanie jednokrotne farbą olejną 3 ścian sali - 273,56 m2, - malowanie dwukrotne farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem1 ściany (z oknami) - 89,2 m2, - malowanie dwukrotne farbą emulsyjną stropu - sufitu o powierzchni około 300 m2, - dostawę i montaż nowych drzwi drewnianych dwuskrzydłowych, pełnych o wym. w świetle muru~1,50 x 2,10 m - szt. 2, - uzupełnienie uszkodzonych tynków ~ 13,5 m2, - dostawę i montaż siatki osłonowej na oknach ok 72 m2. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zostanie opisany w załączniku A do SIWZ. 4. Podane w szczegółowym opisie, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów oraz producentów należy traktować jako przykładowe, dopuszcza się zastosowanie materiałów porównywalnych o nie gorszych parametrach technicznych oraz jakościowych. 5. Jeżeli zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. 6. Zamawiający żąda by zabudowane materiały były nowe oraz posiadały certyfikat na znak bezpieczeństwa . 7. Zalecane jest aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, gdzie realizowany będzie przedmiot zamówienia, w zakresie niezbędnym do przygotowania oferty - na własny koszt. 8. Ponieważ inwestycja prowadzona będzie w trakcie trwania roku szkolnego (od 01.09.2013r. do 30.09.2013r.), organizacja robót musi uwzględniać specyfikę obiektu i wynikające stąd ograniczenia. 9. Wykonywane prace nie mogą zakłócać toku nauki w szkole, należy uwzględnić normalną pracę placówki (stały pobyt uczniów w budynku), w tym celu należy skalkulować odpowiednią organizację robót. 10. Roboty należy zorganizować i oznakować w taki sposób, aby uciążliwość wykonywanych prac dla prowadzenia zajęć szkolnych była jak najmniejsza i zapewniała bezpieczeństwo uczniów, pracowników pedagogicznych i administracyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321146
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach