Przetargi.pl
Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne

GMINA POLANICA-ZDRÓJ ogłasza przetarg

  • Adres: 57-320 Polanica-Zdrój, ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
    ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
    57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie
    REGON: 890717941
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Polanicy-Zdroju z uwzględnieniem zielono-niebieskiej infrastruktury - Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne”. Zadanie realizowane w ramach projektu pn. “Rewaloryzacja i rewitalizacja terenów zieleni w Polanicy-Zdroju z uwzględnieniem zielono-niebieskiej infrastruktury na potrzeby adaptacji miasta do zmian klimatu” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego w ramach programu „Środowisko, energia i zmiany klimatu. Łagodzenie zmian klimatu i adaptacja do ich skutków” - 1 zadanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wniesienie wadium1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)2) Wadium może być wniesione w:1.1. pieniądzu;1.2. gwarancjach bankowych;1.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;1.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Santander Bank Polska S.A. o/Polanica-Zdrój nr rachunku 24 1090 2835 0000 0001 5254 3550 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu: Wymiana oświetlenia zewnętrznego na energooszczędne”, nr postępowania CRZP/4/2024”;4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert).5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;6) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.8) Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą.9) Wadium złożone w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy pzp.10) Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa powinna być nieodwołalna i bezwarunkowa oraz płatna na pierwsze żądanie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.a) Są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.a) ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest UBEZPIECZONY OD ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną, co najmniej 4 000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony zł)b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony złotych) w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej tzn.a) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał osobiście w sposób należyty co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego wraz z inteligentnym systemem sterowania oświetleniem smart city na kwotę nie niższą niż 2.500.000 PLN (dwa miliony pięćset tysięcy złotych) brutto każda.Zamówienia powinny być potwierdzone dokumentami podpisanymi przez inwestora, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i prawidłowo ukończone.W przypadku, jeśli Wykonawca będzie w całości polegał na zasobach innego podmiotu (w tym zwłaszcza doświadczenia), zobowiązany będzie do powierzenia temu podmiotowi jako podwykonawcy co najmniej 80% zamówienia.b) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile Wykonawca wykaże, iż dysponuje następującymi osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:- Kierownik Budowy - osoba z uprawnieniami o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń z min. dwuletnim doświadczeniem kierowania robotami przy zabytkach pełniąca funkcję kierownika robót (musi spełniać dodatkowo wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami),- 6 osób z uprawnieniami SEP E1,- 2 osoby z uprawnieniami SEP E1 i D1 łącznie,- 2 osoby z uprawnieniami wykonywania prac pod napięciem,Nie dopuszcza się łączenia powyższych funkcji przez te same osoby. Wskazane osoby powinny być zatrudnione na umowę o pracę.Kierownik budowy musi być członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenia z tej izby). Musi posiadać ww. uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.c) Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami/urządzeniami technicznymi :- Podnośnik koszowy PHM – 2szt.- Koparko-ładowarka – 2szt.- Samochód samozaładowczy HDS 12 ton – 1szt.- Zagęszczarka – 2szt.- Samochód wywrotka o DMC - Samochód skrzyniowy o DMC
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach