Przetargi.pl
Wymiana oświetlenia w ramach projektu pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne”

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 494 318 , fax. (074) 84 94 323
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 748 494 318, fax. (074) 84 94 323
    REGON: 89071826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana oświetlenia w ramach projektu pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mieroszów polegająca na dostawie oraz montażu opraw oświetleniowych w ramach zadania inwestycyjnym pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne” w zakresie wymiany oświetlenia. 2) W ramach zamówienia należy wymienić stare oprawy na nowe typu LED metodą jeden za jeden na istniejących słupach i sieci zasilającej wg. załączonej do niniejszej SIWZ dokumentacji technicznej (Projekt techniczny, Specyfikacji Technicznej Dostaw oraz Wykonania Robót Budowlanych, Minimalne warunki techniczne urządzeń Tauron). Nie planuje się budowy nowych punktów oświetleniowych. Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji dobrano odpowiednią kategorię oświetleniową dla każdej z ulic w oparciu o normę PD CEN/TR 13201-1:2014 i PN EN 13 201: 2007 „Oświetlenie dróg”. Przyjęto, że na terenie zabudowanym i na ciągach pieszych w terenie niezabudowanym, z uwagi na komfort wzrokowy użytkowników, zamontuje się oprawy o barwie światła 3000K. Na odcinku wzdłuż drogi krajowej nr 35 należy zamontować oświetlenie w barwie 4000K. Zmodernizowane oświetlenie musi spełniać wymagania ww. norm. 3) Zakres zamówienia obejmuje oświetlenie wzdłuż ul. Dolna, ul. Hoża, ul. Kwiatowa, ul. Mickiewicza wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Mickiewicza, Plan Niepodległości, Podgórze - Mieroszów, ul. Wolności wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Zielna, ul. Dworcowa, ul. Wałbrzyska wzdłuż drogi krajowej DK35, ul. Dąbrowszczaków, ul. Główna w miejscowości Sokołowsko, Kowalowa wzdłuż drogi krajowej DK35, Golińsk wzdłuż drogi krajowej DK35, Unisław Śląski wzdłuż drogi krajowej DK35, Różana wzdłuż drogi powiatowej, Różana wzdłuż drogi Gminnej, ▪ demontaż starych opraw oświetleniowych w ilości 307 szt., ▪ zabudowa nowych opraw oświetleniowych typu LED w ilości 307 szt., ▪ wymiana wysięgników rurowych na starych słupach żelbetowych ŻN i wirowanych w ilości 182 szt., ▪ wymiana przewodów zasilających na słupach i w istniejących słupach stalowych, ▪ wymiana tabliczek bezpiecznikowych wraz z wkładkami bezpiecznikowymi w istniejących słupach stalowych na złącza typu IZK, ▪ wymiana słupowych podstaw bezpiecznikowych wraz z wkładkami bezpiecznikowymi na istniejących słupach żelbetowych ŻN i wirowanych, ▪ ochrona przeciwporażeniowa, ▪ ochrona przeciwprzepięciowa, ▪ uziemienie słupów. 13) Na cały zakres modernizacji należy opracować projekt wykonawczy, który przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić z Zamawiającym oraz właścicielem sieci elektroenergetycznej i niektórych urządzeń podlegających wymianie – TAURON S.A. 14) Zamawiający informuje, iż zdjęcia lamp zawarte w dokumentacji przetargowej mają charakter jedynie poglądowy. 15) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 16) Szczegółowy opis parametrów oświetlenia oraz niezbędnych do wykonania robót w ramach wymiany opraw zawierają dokumentacja techniczna oraz STWiOR. 17) Wykonawca zobowiązany jest realizować prace przez osoby uprawnione do wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89. poz. 828 z późniejszymi zmianami), jeżeli zakres i charakter planowanych prac do wykonania tego wymaga. 18) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad, instrukcji, i procedur związanych z prowadzeniem prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, w szczególności do stosowania Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych TAURON oraz zasad planowania i zgłaszania prac do właściwej Jednostki Terenowej TAURON S.A. 19) Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji technicznej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, oraz spełnią wymagania Zamawiającego opisane w ww. dokumentach i niniejszej specyfikacji. Zgodnie z przepisem art. 30 ust. 4 PZP wszędzie gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są normy, europejskie ocen techniczne, aprobaty, specyfikacje technicznych i systemy referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 20) Za materiał równoważny Zamawiający uznaje oprawę oświetleniową o mocy innej niż moc wskazana w obliczeniach fotometrycznych lub posiadająca inne natężenie oświetlenia niż wskazane obliczeniach fotometrycznych wskazanych jako źródło oświetlenia (Zamawiający nie dopuszcza oferowania innej barwy światła na inne niż wskazane w obliczeniach fotometrycznych). W takim przypadku Wykonawca składa ofertę równoważną i zobowiązany będzie do złożenia dokumentów wskazanych w siwz. Przyjęte w ofercie równoważnej oprawy muszą spełniać wymogi PN EN 13 201: 2007 „Oświetlenie dróg” dla przyjętych kategorii dróg. 21) Wykonawcy składający ofertę równoważną zobowiązani są przedstawić: - wyliczenia fotometryczne (wykonane w ogólnodostępnym, bezpłatnym programie np. DIALUX), gdzie za parametry wejściowe należy przyjąć wartości z projektu, dokumentujące, że wybrane oprawy oświetleniowe zapewnią natężenie oświetlenia zgodnie z obowiązującą normą, wystawione lub potwierdzone przez producenta wskazanych opraw, że wyliczenia są prawidłowe. Załączone wyliczenia powinny potwierdzać osiągniecie parametrów oświetleniowych na nie gorszym poziomie niż w projekcie Zamawiającego. Obliczenia oraz prezentacja wyników obliczeń musi być zgodna z przyjętymi w projekcie Zamawiającego parametrami projektu tj. identyczna geometria dróg i usytuowania słupów, identyczny poziom współczynnika – wskaźnika utrzymania, parametrów rodzaju nawierzchni, parametrów – położenia obserwatorów. Wydruki muszą zawierać wszystkie wyliczone parametry dla punktów zgodnie z siatką obliczeniową projektu Zamawiającego, - karty katalogowe potwierdzające dane techniczne i właściwości opraw, - dane techniczne rozsyłu światła opraw oświetleniowych tj. całej bryły światłości, umożliwiających na ich podstawie dokonanie wyliczeń parametrów oświetleniowych, w wersji papierowej oraz w formie plików do programów na płycie CD wspomagające obliczenia fotometryczne. 2. Wymagany termin realizacji zamówienia: do dnia 31.07.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31527000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 5.000,00 zł (pięć tysięcy zł 00/100 gr) najpóźniej do 15.04.2020 r. do godz. 1000 Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego: nr konta 07 8395 0001 0021 8115 2000 0008 w Banku Spółdzielczym w Kamiennej Górze – przelewem z zaznaczeniem – wadium przetargowe i nazwa postępowania. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajdą się na rachunku Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium. Kopia polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku wniesienia wadium przetargowego w innej formie niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert. W przypadku złożenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach