Przetargi.pl
Wymiana oraz renowacja stolarki budowlanej w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach ZBiLK

ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI ogłasza przetarg

  • Adres: 81-332 Gdynia, ul. Hugo Kołłątaja 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586284112
  • Data zamieszczenia: 2023-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI
    ul. Hugo Kołłątaja 1
    81-332 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 586284112
    REGON: 360995521
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana oraz renowacja stolarki budowlanej w lokalach i budynkach mieszkalnych będących w zasobach ZBiLK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie części 1 do zrealizowania są roboty budowlane w ramach których należy wykonać dostawę, demontaż i montaż stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w lokalach gminnych położonych w Gdyni przy następujących adresach:- ul. Bp. Dominika 11/16,- ul. Bp. Dominika 11/17,- ul. Bp. Dominika 35/2,- ul. Bohaterów Starówki Warszawskiej 16/13,- ul. Chylońskiej 59-63/2,- ul. Gniewskiej 28A/5,- ul. Kilińskiego 14A/16,- ul. Legionów 59/2A,- ul. Leśnej 36c/7,- ul. Lotników 152/1,- ul. Mieszkowskiego 10B/10,- ul. Młyńskiej 17/59,- ul. Morskiej 61/2,- ul. Morskiej 108B/10,- ul. Morskiej 110/39,- ul. Morskiej 176A-184/39,- ul. Opata Hackiego 29/17,- ul. Rolniczej 16/56,- ul. Romanowskiego 6c/5,- ul. Starowiejskiej 25/17A,- ul. Szafranowej 14D/23,- ul. Traugutta 2E/5,- ul. Wachowiaka 31,- ul. Wachowiaka 47,- ul. Wachowiaka 49/1,- ul. Warszawskiej 44/12,- ul. Węglowej 15/3,- ul. Węglowej 15/4,- ul. Wiejskiej 7/17,- ul. Wójta Radtkego 28/12,- ul. Zacisznej 2,- ul. Zamenhofa 7/66,- ul. Zygmunta Augusta 6/60,W zakresie części 2 do zrealizowania są roboty budowlane w ramach których należy wykonać dostawę, demontaż i montaż stolarki drzwiowej w lokalach gminnych położonych w Gdyni przy następujących adresach:- ul. Abrahama 66/14- ul. Batalionów Chłopskich 14/2,- ul. Batorego 22/9,- ul. Bp. Dominika 18/7,- ul. Chrzanowskiego 21/9,- ul. Chwarznieńskiej 176A/4,- ul. Chylońskiej 138/1- ul. Dąbrowskiego 51/1,- ul. Dickmana 38/219,- ul. Handlowej 9B/29- ul. Legionów 52/3,- ul. Legionów 84/6,- ul. Morskiej 93/68 A i B- ul. Morskiej 212/9,- ul. Olchowej 4,- ul. Puckiej 100A,- ul. Rolniczej 16/53,- ul. Warszawskiej 53/16- ul. Waszyngtona 30/21,- ul. Węglowej 20A/1- ul. Widnej 4/26,- ul. Widnej 10D/5,- ul. Zacisznej 2,- ul. Zamenhofa 14/24,- ul. Zamenhofa 9/2,- ul. Zamenhofa 9/40,- ul. Zbożowej 30/8,- ul. Żeglarzy 5/24,- ul. Żeglarzy 5/31,- ul. Żeglarzy 5/33,- ul. Żeglarzy 5/40,- ul. Żeglarzy 7/15,W zakresie części 3 do zrealizowania są roboty budowlane w zakresie renowacji historycznej stolarki okiennej w lokalach gminnych położonych przy:- ul. Abrahama 71/6,- ul. Abrahama 71/16- ul. Arciszewskich 30A/4- ul. Dembińskiego 14I/5- ul. Pawia 16,- ul. Surmana 4/23,- ul. Świętojańskiej 61/5- ul. Szczecińskiej 30/2- ul. Zbożowej 30/5- ul. Zbożowej 30/8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu o którym mowa w rozdziale XII oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej.2. Wykonawca spełnia niniejsze warunki jeżeli:1) w zakresie części 1 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem montaż stolarki budowlanej o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto.2) w zakresie części 2 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem montaż stolarki budowlanej o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto.3) w zakresie części 3 w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał w sposób należyty i prawidłowo ukończył co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem renowację stolarki okiennej o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto.4) w zakresie każdej z części posiada potencjał techniczny pozwalający mu wykonywać prace zgodnie art. 68 ust. 3 ustawy elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 1083 z późn. zm.) tj. w przypadku użycia do realizacji niniejszego kontraktu więcej niż 4 pojazdów będzie posiadać, wśród tych pojazdów, co najmniej 10% pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym. Udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym będzie obliczany poprzez stosowanie zasady, zgodnie z którą wielkość udziału tych pojazdów poniżej 0,5 zaokrągla się w dół, a wielkość tego udziału 0,5 lub powyżej zaokrągla się w górę. Zgodnie z poniższymi przykładami:przykład 1: 1 pojazd – wskaźnik: 1 x 10% = 0,1 – wskaźnik 0,1 przy zaokrągleniu = 0przykład 2: 4 pojazdy – wskaźnik: 4 x 10% = 0,4 – wskaźnik 0,4 przy zaokrągleniu = 0przykład 3: 5 pojazdów – wskaźnik: 5 x 10% = 0,5 – wskaźnik 0,5 przy zaokrągleniu = 1W przypadku realizowania przez Wykonawcę więcej niż jednej części, wymagania w zakresie stosowania ustawy liczą się do całości zamówienia w którym bierze udział Wykonawca, a nie w stosunku do każdej części oddzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach