Przetargi.pl
Wymiana opraw rtęciowych oświetlenia drogowego na energooszczędne typu LED oraz dowieszenie opraw na istniejących liniach energetycznych

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26625 Wolanów, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 186 015
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Radomska 20
    26625 Wolanów, woj. mazowieckie
    tel. 486 186 015
    REGON: 54880900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana opraw rtęciowych oświetlenia drogowego na energooszczędne typu LED oraz dowieszenie opraw na istniejących liniach energetycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest: „Wymiana opraw oświetlenia drogowego oraz dowieszenie nowych opraw na istniejącej linii napowietrznej ze stacji trafo w miejscowości: Kowala Duszocina 1, Kowala Duszocina 2, Kowala Duszocina 3 oraz stacji trafo Młodocin Większy gm. Wolanów. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: a) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo „Kowala Duszocina 1” - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W ,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 17 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W ,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 10 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 27 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A - szt. 27 Zakres projektowanej inwestycji: b) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo „Kowala Duszocina 2” - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W, II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 9 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 4 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 13 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A. - szt. 13 c) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo „Kowala Duszocina 3” - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W, II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 17 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 11 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 28 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A. - szt. 28 d) Na napowietrznej linia nN zasilanej ze stacji trafo „Młodocin Większy - Budowa przyłącza napowietrznego przewodem AsXSn 2x25mm2 - dł. 8 m - Montaż szafy oświetleniowej SO na słupie nr 1 obw. 2 - kpl. 1 - Zasilanie obwodów oświetleniowych przewodem AsXSn 3x25 mm2 - dł. 10 m - Podwieszenie przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25 mm2 - dł. 30 m - Wymiana istniejących opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 22 - Dowieszenie nowych opraw na oprawy LED 50W,II kl. ochronności , ochrona przed przepięciami 10kV - szt. 19 - Montaż wysięgników na słupach w=1,0 , 5° - szt. 41 - Montaż bezpiecznika napowietrznego BNu 25 z wkładką bezpiecznikową Bi-Wts 6 A. - szt. 41 - Montaż odgromników i uziemienia na słupie nr 1 obw. 1 i 2 ograniczniki przepięć SE 30.166 - szt. 2 bednarka FeZN 25x4mm - mb. 60 pręt stalowy ocynkowany Ø18mm dł. 3m - szt. 6 Uwaga! We wszystkich oprawach należy zamontować układ redukcji mocy z zaprogramowanym obniżeniem mocy oprawy o 40%. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy; - uporządkowanie terenu po budowie, - likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dot. instalacji elektrycznych były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100) złotych. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: - pieniężnej; - poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancji bankowej; - gwarancji ubezpieczeniowej lub - poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy zgodnie z art. 45 ust 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy, Bank Spółdzielczy Rzemiosła Radom O/Wolanów 87911500020030030002860006 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w § 15 pkt 1.a) SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku Bank Spółdzielczy Rzemiosła Radom O/Wolanów prowadzącego w/w rachunek. UWAGA! Pod rygorem odrzucenia oferty niedopuszczalna jest wpłata gotówki celem wniesienia wadium w formie pieniężnej zarówno jeżeli zostanie dokonana w kasie Zamawiającego jak również jeżeli zostanie dokonana w banku Bank Spółdzielczy Rzemiosła Radom O/Wolanów wprost na ww. rachunek 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt 1 należy w formie oryginału załączyć do oferty 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Wolanów, b) określać kwotę gwarantowaną w zł. (ustaloną w SIWZ), c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), d) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), e) być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4a i 5 Pzp. 41. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt 4 stosuje się odpowiednio 5. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt 1–41 oferta zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach