Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435509 , fax. 22 4435552
- Data zamieszczenia: 2018-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe
ul. Grochowska 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435509, fax. 22 4435552
REGON: 015259640-00073 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia.pragapld.waw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana opraw oświetleniowych w Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2, Przedszkolu nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3 i Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana opraw oświetleniowych w budynkach Szkoły Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2, Przedszkolu nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3 i Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) demontaż i utylizację starych opraw, b) montaż i podłączenie nowych opraw LED, c) wymianę odcinków przewodów (jeżeli konieczna), d) naprawy murarskie i malowanie w obrębie zdemontowanych opraw, e) sprawdzenie i uruchomienie instalacji oświetleniowej, f) pomiary oświetlenia. 3. Do prac towarzyszących należą: a) Prace budowlane związane z robotami elektrycznymi. b) Zabezpieczenie pomieszczeń podczas prowadzenia prac, a w szczególności podłóg. c) Wyniesienie wyposażenia i mebli z pomieszczeń przed rozpoczęciem prac. d) Po zakończeniu prac wniesieni, e) Po zakończeniu prac odkurzenie pomieszczeń i umycie podłóg. 4. Szczegółowy zakres robót został określony w załączniku nr 9 i 10 do SIWZ: a) Przedmiot zamówienia i termin jego realizacji – Załącznik nr 9 do SIWZ, b) Dokumentacja projektowa – Przedmiary robót – Załącznik nr 10 do SIWZ. Obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać: 4 pracowników (dla każdej placówki niezależnie) bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to m. in: roboty rozbiórkowe, tynkarskie, wykończeniowe wewnętrzne (malowanie), instalatorskie – (elektryczne w zakresie instalacji objętych zamówieniem). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemną ofertę składającą się z: 1. Wypełnionego formularza oferty zgodny ze wzorem z załącznika nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25 ust 1 pkt 1 Ustawy – załącznik nr 2, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3, (W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca.) 4. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału – załącznik nr 4, Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: • zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu • sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, • zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 5. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy tj. w przypadku, gdy oferta jest składana przez podmioty występujące wspólnie lub gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-07-16 - Wymiana instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 19 i 19A w budynku przy ul. Spiskiej 14 w Warszawie
Dodano: 2024-07-12 - Budowa oświetlenia ulicznego na terenie gminy Mszczonów w lokalizacji: Mszczonów, ul. Ługowa od ul. Rolniczej do ul. Wschodniej wraz z fragmentem ul. Wschodniej.
Dodano: 2024-07-05 - Modernizacja oświetlenia zewnętrznego na terenie: KMP w Ostrołęce, KMP w Siedlcach, KPP w Przasnyszu, KPP w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2024-07-04 - Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 – Etap I
Dodano: 2024-06-20 - Montaż urządzeń do aktywnego filtrowania i redukowania zakłóceń występujących w rozdzielni głównej niskiego napięcia w budynku A
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja systemu alarmowania i ostrzegania na wypadek awarii Stopnia Wodnego Włocławek.
Dodano: 2024-06-11 - Wykonanie robót remontowych rozdzielni SN i nN R-11 wraz z przebudową rozdzielnic i połączeń wewnętrznych w Gmachu Mechatroniki PW w Warszawie przy ul. Św. Andrzeja Boboli 8 – w formule zap. i wyb.
Dodano: 2024-06-07 - Remont instalacji elektrycznej w Przedszkolu nr 80 przy ul. Łukowej 4 w Warszawie
Dodano: 2024-06-03 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie dotyczącym realizacji zadania pn. „Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 388 przy ulicy Deotymy 25/33 w Warszawie”.
Dodano: 2024-05-26