Przetargi.pl
Wymiana opraw oświetleniowych oraz wymiana wykładzin dywanowych na wykładziny PCV typu Tarkett w segmencie II w siedzibie Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Plac Zwycięstwa 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8419406, 8419125 , fax. 59 8419406
  • Data zamieszczenia: 2011-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku
    Plac Zwycięstwa 8 8
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 8419406, 8419125, fax. 59 8419406
    REGON: 00001775600324
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana opraw oświetleniowych oraz wymiana wykładzin dywanowych na wykładziny PCV typu Tarkett w segmencie II w siedzibie Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana opraw oświetleniowych oraz wymiana wykładzin dywanowych na wykładziny PCV typu Tarkett w segmencie II w siedzibie Oddziału ZUS w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8 Zakres robót obejmuje : - wymianę opraw 2x58W - wymianę opraw 2x36W - wymianę opraw 2x18W - montaż modułów oświetlenia awaryjnego - badanie skuteczności zerowania zainstalowanych opraw. Wymiana zniszczonej wykładziny dywanowej na wykładzinę z tworzyw sztucznych typu Markett Wymiana zniszczonej wykładziny dywanowej na posadzkę jednobarwną z płytek kamionkowych GRES.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach