Przetargi.pl
Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Tyszowce

GMINA TYSZOWCE ogłasza przetarg

  • Adres: 22-630 Tyszowce, ul. 3 Maja 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA TYSZOWCE
    ul. 3 Maja 8
    22-630 Tyszowce, woj. lubelskie
    REGON: 950369050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: umtyszowce.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Tyszowce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji obejmuje modernizację oświetlenia drogowego Gminy Tyszowce, na który składa się:1) uzgodnienie z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S. A. Rejon Tomaszów Lubelski, przed rozpoczęciem instalacji oraz zawarcie umowy z OSD o współpracy przy modernizacji oświetlenia drogowego, ulicznego i parkowego,2) demontaż 386 szt. istniejących opraw,3) dostawa opraw oświetleniowych ulicznych/parkowych LED, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w ilości 386 szt, posiadających funkcjonalność zmiennego profilu mocy oraz indywidualnej zmiany profilu mocy. Poziom zaprogramowania zasilacza cyklu 24 h dostarczanej oprawy winien uwzględniać zarówno wymogi normy oświetlenia ulic PN-EN 13201:2016 lub równoważnego systemu odniesienia jak również wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. nr 93/2007, poz.623, z późn. zm.),4) instalacja dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach w ilości 386 szt.,5) montaż przewodów zasilających (oprawa - zabezpieczenie) o długości zależnej od wysokości słupa w przypadku słupów stalowych, w przypadku słupów betonowych Gminy i PGE 4-metrowe (w sumie 1805m),6) montaż zabezpieczeń:- wkładka bezpiecznikowa 4A – 29 szt.- wkładka topikowa do bezpiecznika napowietrznego – 297 szt.7) montaż bezpiecznika napowietrznego – 297 szt.8) wymiana zacisków prądowych w ilości 297 szt.9) montaż izolowanych złącz kablowych:IZK-04-01 1bezp. – 29 szt.IZK-04-02 fazowe – 58 szt.IZK-04-03 zerowe – 29 szt.10) wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cosφ dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia,11) wykonanie dokumentacji powykonawczej.12) utylizacja materiałów z demontażu będących własnością Gminy. Inwestor zastrzega sobie prawo wskazania dowolnej ilości zdemontowanych opraw oświetleniowych do przekazania do magazynu Inwestora.13) Materiały zdemontowane będące własnością PGE Dystrybucja S.A. należy zutylizować ewentualnie przekazać do magazynu RE Tomaszów Lubelski 14) Koszty związane z dopuszczeniem do prac na urządzeniach będących na majątku PGE Dystrybucja S.A. ponosi Wykonawca zadania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20.1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100).20.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z późn. zm.).20.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego pod numerem: 53 9620 0005 0000 8774 2000 0350 w terminie do dnia składania ofert (decyduje termin wpływu środków na rachunek Zamawiającego).20.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, w innej formie niż pieniężnej, wadium musi dotyczyć wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie np. poprzez wymienienie wszystkich Wykonawców bądź wskazanie, że Wykonawca wskazany w treści gwarancji/poręczenia działa jako pełnomocnik, lider itp.20.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej (umocowanego) przedstawiciela Gwaranta lub Poręczyciela wraz z plikami stanowiącymi ofertę.20.6. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:5.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;5.1.2.uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;5.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;5.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:A. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego w ilości co najmniej 193 szt. lub jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie lub modernizacji sieci oświetlenia ulicznego, którego zakres obejmował montaż co najmniej 193 szt. opraw oświetlenia ulicznego.UWAGA! Wykonanie/wykonywanie jednego zamówienia jest równoznaczne z wykonaniem/ wykonywaniem jednej umowy na rzecz jednego podmiotu (jedna usługa odpowiada jednej umowie).UWAGA! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) lub w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby podmiotu trzeciego, warunek musi być spełniony w całości przez odpowiednio wykonawcę, wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia lub przez podmiot trzeci udostępniający zasoby (Zamawiający nie dopuszcza sumowania potencjału w zakresie doświadczenia).UWAGA! Zamawiający uzna również powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w realizacji zadania zakwalifikowanego także jako dostawy lub usługi.B. Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:i. co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP do 1 kV w kategorii E, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.ii. co najmniej 2 osobami posiadającymi aktualne uprawnienia SEP do 1 KV w kategorii D, albo odpowiadające ważne uprawnienia (kwalifikacje) w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych.iii. co najmniej 2 osobami, posiadającymi aktualne upoważnienia do wykonywania prac na sieci nN w technologii prac pod napięciem (PPN)UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie w/w uprawnień przez jedną osobę np. posiadanie przez jedną osobę uprawnień kat D i E i PPN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach