Przetargi.pl
Wymiana okien wraz z wymianą parapetów w budynku Prokuratury Rejonowej w Kłodzku przy ul. Chrobrego 20

Prokuratura Okręgowa w Świdnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. 1 Maja 21
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 850 34 00 , fax. 74 8520257
  • Data zamieszczenia: 2012-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Świdnicy
    ul. 1 Maja 21 21
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. 74 850 34 00, fax. 74 8520257
    REGON: 00056980000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swidnica.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien wraz z wymianą parapetów w budynku Prokuratury Rejonowej w Kłodzku przy ul. Chrobrego 20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i wymiana istniejących okien na nowe z PCV wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Prokuratury Rejonowej w Kłodzku przy ul. Chrobrego 20. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 2.1. Roboty demontażowe polegające na: a) demontażu istniejących parapetów wewnętrznych, b) demontażu istniejących parapetów zewnętrznych, c) demontażu skrzydeł okiennych, d) wykuciu z muru ościeżnic okiennych. 2.2. Roboty budowlane i wykończeniowe polegające na: a) montażu nowej stolarki okiennej z PCV, b) montażu nawietrzników, c) montażu parapetów wewnętrznych, d) montażu parapetów zewnętrznych, e) naprawie tynków ościeży, f) pracach malarskich. 2.3. Roboty towarzyszące: a) zabezpieczenie wyposażenia znajdującego się w pokojach, w których prowadzone będą prace, b) zabezpieczenie posadzek w trakcie prowadzenia prac (pokoje oraz ciągi komunikacyjne), c) wywóz materiałów z rozbiórki na składowisko oraz utylizacja, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.). 3. Łączna ilość okien do wymiany wynosi 102 szt. w tym: okna typowe dwudzielne, okna typowe jednodzielne, okna jednodzielne dwurzędowe z górną kwaterą nieprostokątną, okna jednodzielne nieprostokątne w następujących ilościach na poszczególnych kondygnacjach: a) I piętro - 24 szt., b) II piętro - 17 szt., c) III piętro - 32 szt., d) IV piętro - 12 szt., e) V piętro - 11 szt., f) VI piętro - 6 szt. 4. Wszystkie okna winny być wykonane z profili PCV, otwierane do wewnątrz pomieszczeń, rozwierane i uchylno - rozwierane. 5. Dane techniczne dla stolarki PCV: - profil w systemie IGLO 5, KBE lub równoważne, - profile PCV na stabilizatorach, bezołowiowe, rodzaj profilu: zlicowany lub półzlicowany; ilość komór w ramie minimum 5, w skrzydle minimum 5, w kolorze - na zewnętrznej stronie okleina z folii dla PCV w kolorze zbliżonym białym, od strony pomieszczenia biały, ilość uszczelek - min. 2; - szkło: niskoemisyjne, szyba zespolona w pakiecie 4/16/4 z wypełnieniem argonowym i z plastykową -ciepłą ramką; - Okucia:np. typu MACO Multi lub równoważne, mikrouchył - mikrowentylacja w rozwórce, podnośnik skrzydła, blokada błędnego położenia klamki, zaczep antywłamaniowy, klamki z PCV; - izolacyjność cieplna: szyba usz < 1,0 W/m2K szyba, profil ur <1,4 W/m2K profil, panel up <1,2 W/m2K panel średnio dla okna łącznie z panelem wypełniającym uok<1,3 W/m2K; - izolacyjność akustyczna: min. 32 dB; - okna należy wyposażyć w nawietrzniki ciśnieniowe z możliwością zamknięcia w ilości 51 szt. w kolorze białym. Dostawę i montaż nawietrzników w ilości 51 szt. należy ująć w kosztorysie ofertowym. Lokalizacja nawietrzników zostanie określona na roboczo, podczas robót montażowych polegających na wymianie stolarki okiennej. 6. Parapety: a) wewnętrzne: PCV o wymiarach zbliżonych do wymiarów demontowanych, starych parapetów, kolor biały lub zbliżony, z wykończeniem boków parapetów, wsporniki wzmocnione, b) zewnętrzne: blacha ocynkowana o grubości min. 0,5 mm, malowana proszkowo w kolorze brązowym, dostosowanym do koloru elewacji, z wykończeniem boków. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiar Robót oraz Zestawienie stolarki okiennej stanowiący załącznik nr 1 do postępowania przetargowego Nr VII 27/31/12 z dnia 07.09.2012 r. (plik do pobrania osobno). 8. Proponowane okna i parapety mogą posiadać wyższe parametry techniczne, ale nie niższe niż te, które określił Zamawiający. 9. Wykonawca winien dołączyć aneks do kosztorysu ofertowego uproszczonego, w którym wskaże parametry technicznych proponowanych okien i parapetów w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego w Rozdziale III pkt. 5 i 6. 10. Wymiary okien przeznaczonych do wymiany podane są w przedmiarze robót jako orientacyjne. Wykonawca zobowiązany jest do własnoręcznego zwymiarowania okien i parapetów oraz winien uściślić położenie zawiasów w oknach w poszczególnych pomieszczeniach (okno lewe, prawe), a także ustalić podziały technologiczne okien na elementy/ segmenty z uwzględnieniem warunków, wykonawstwa i montażu w budynku. 11. Wykonawca w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) Certyfikat Zgodności na profile, szyby i okucia; 2) Certyfikat lub Deklarację Zgodności na wyrób kompletny. 12. Po zakończeniu robót Wykonawca winien złożyć również Deklarację zgodności na: parapety zewnętrzne i wewnętrzne, klamki, pianki, masy tynkarskie, nawietrzniki itp. 13. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisami ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.)oraz warunkami BHP i Ppoż. 14. Prace będą wykonywane na obiekcie czynnym, w dniach i w godzinach pracy urzędu tj. od 7.30 do 15.30, a o znacznym hałasie od godziny 15.30 do godziny 20.00. W przypadku zaistnienia konieczności wymiany dużej ilości okien w sekretariacie, aby nie utrudniać pracy urzędu, Użytkownik umożliwi wykonywanie tych robót w dzień wolny np. w sobotę. Jednakże prace te mogą być wykonywane tylko w uzasadnionych okolicznościach. 15. Materiały dostarczone przez Wykonawcę przed zamontowaniem muszą być składowane i zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. 16. Szczególną uwagę należy zwrócić na zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych pieszych i jezdnych przyległych do budynku przed upadkiem z wysokości materiałów rozbiórkowych i wbudowywanych oraz innych elementów. 17. Materiały z rozbiórek mogą być składowane na wcześniej uzgodnionych miejscach i wywożone z miejsca składowania celem utylizacji. 18. Prace związane z przedmiotem zamówienia realizowane będą na podstawie harmonogramu zaakceptowanego przez Zamawiającego. Zamawiający na tej podstawie będzie sukcesywnie przekazywał pomieszczenia, na których będą realizowane poszczególne etapy prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach