Przetargi.pl
Wymiana okien w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach ul.Chłopska 70

Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Ligocka 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2152057, 2144869 , fax. 032 2144870
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych
    ul. Ligocka 1 1
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2152057, 2144869, fax. 032 2144870
    REGON: 27612492300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach ul.Chłopska 70
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana okien - Demontaż starej drewnianej stolarki okiennej , montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wykonawca załaczy do oferty kosztorys ofertowy - szczegółowy , z wyszczególnieniem cen jednostkowych za dana jednostkę robót, 2) Wykonawca załączy do oferty potwierdzenie Dyrekcji Szkoły o dokonaniu wizji terenu budowy, 3)Na Wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest przedstawić Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną ITB, dla systemu w którym okna zostaną zabudowane. 4) Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu na kórym prowadził roboty. Wykonawca dostarczy niezbędnej dokumentacji zgodnie z załacznikiem nr 2( wymagania dotyczące wykonania robót budowlanych)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia dostarczą ofertę sporządzona według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi załącznikami: a)Załącznik nr 1 do SWIZ - wypełniony formularz oferty wraz z oświadczeniem Wykonawcy / art. 22 PZP/ b)Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 3 do SIWZ -wykonanie z należytą starannością w ciągu ostatnich 3 lat następujących robót Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót - protokoły odbioru robót końcowych lub referencje, c)Załącznik nr 4 do SWIZ -zaakceptowany poprzez parafę Wykonawcy na każdej stronie wzór umowy. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności(art.22 ust.1 pkt.1 ustawy PZP) oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia (art.22 ust.1 pkt. 4 ustawy PZP): - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. nr 87 poz.606) a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)informacje na temat liczby zatrudnionych pracowników - dysponuje liczbą co najmniej 10 osób, przewidzianych do wykonania zadań związanych z realizacją zamówienia przedłożyć należy potwierdzenie , zatrudnienie przez ZUS lub zaświadczenia DRA, f) Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną ITB dla systemu, w którym okna zostały wykonane z zamiarem zabudowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopoczechowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach