Przetargi.pl
Wymiana okien w SP Jędrzychów

Szkoła Podstawowa Integracyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Jędrzychów, Jędrzychów 24A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8459818 , fax. 076 8459818
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Integracyjna
    Jędrzychów 24A 24A
    59-100 Jędrzychów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8459818, fax. 076 8459818
    REGON: 00123964800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedrzychow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w SP Jędrzychów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej w Jędrzychowie Gmina Polkowice w pięciu klasach lekcyjnych ( trzy klasy bez balkonu , a dwie klasy z balkonami)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 22 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 8.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. 8.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią 3 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia podobne tj. takie których przedmiotem był montaż okien plastikowych o wartości robót nie niższej niż 50 000,00 zł. b) dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno -budowlanej. 8.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, przy założeniu, że płatność nastąpi w terminie 30 dni od otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT. 8.1.4. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 8.1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 8.2. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 9.1.1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 i Dokument 29.1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.1.3. Wykaz podobnych robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3. 9.1.4. Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających te roboty. 9.1.5. Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla wskazanej w ofercie osoby. 9.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Dokument 4. 9.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 9.1.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce 4 zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 9.3.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa w pkt 9.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert. 9.5. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np :.( konsorcjów, spółek cywilnych), 9.5.1. Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie powierzonym mu do wykonania, w ramach niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy. 9.5.2. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie potencjału ekonomicznego, finansowego oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 9.5.3. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 9.6. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmioty (partnerzy) ubiegające się o wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów : 9.6.1. Oświadczenie z art.. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 Ustawy - wzór Dokument 1 - podpisane przez Pełnomocnika. 9.6.2. Oświadczenie z art. 24 ust. 1 i 4 Ustawy - wzór: Dokument 2 - podpisane przez każdy podmiot partnera- ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.6.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub głoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia z osobna. 9.6.4. Wykaz podobnych robót budowlanych wykonanych przez Wykonawcę - podmiot (partnerów) ubiegających się o wspólne zamówienie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wzór: Dokument 3 - dla wszystkich podmiotów - podpisane przez Pełnomocnika. 9.6.5. Opinie dotyczące jakości robót wymienionych w Dokument 3, wystawione przez zamawiających na podmiot (partnera) ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia, który te roboty wykonywał. 9.6.6. Dokument potwierdzający posiadane uprawnienia zawodowe do pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie wymaganym ustawą prawo budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - dla wskazanej w ofercie osoby. 9.6.7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawcy przedstawili pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - Dokument 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jedrzychow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach