Przetargi.pl
Wymiana okien w ośrodku zdrowia w Murowie ul. Wolności 16

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2009-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w ośrodku zdrowia w Murowie ul. Wolności 16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót polegających na wymianie okien w budynku ośrodka zdrowia w Murowie ul. Wolności 16. Ogólny zakres robót obejmuje m/in. a.) wykucie 20 drewnianych okien skrzynkowych, b.) montaż 20 okien plastikowych z PCV w kolorze białym z szybami zespolonymi o współczynniku przenikania u nie większym niż 1,0 , z mikrowentylacją , osadzone na profilach min. 5-komorowych, w tym : -2 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 1600 mm x 1820, dwuskrzydłowych, -3 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 520 mm x 1820, dwuskrzydłowych, -2 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 1230 mm x 1820, dwuskrzydłowych, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 1200 mm x 1680, dwuskrzydłowego, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 1200 mm x 1380, dwuskrzydłowego, -2 witryn okiennych o wym. 1580 mm x 1730 mm, zakończonych łukiem, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 520 mm x 850, jednoskrzydłowego, -1 okna rozwieralno-uchylnego o wym. 710 mm x 850, jednoskrzydłowego, -7 okien rozwieralno-uchylnych o wym. 960 mm x 1270, jednoskrzydłowych, 17 okien ( w tym 2 witryny) jest z podziałem wewnętrznym , konstrukcyjnym on profilach zewnętrznych (poprzeczki i słupki) . c.)montaż 20 parapetów wewnętrznych z PCV komorowego szer. 25 cm o łącznej długości 3,29 mb d.)montaż 20 parapetów zewnętrznych szer. 20cm. z blachy stalowej ocynkowanej, malowanej farba syntetyczną o łącznej długości 19,24 mb e.)obróbkę i malowanie ościeży okiennych, f.)podcięcie krat na wysokość 10 cm i długości 2,73 mb , g.)utylizację odpadów okiennych (starych okien) Szczegółowy wykaz dotyczący wykonania robót, wymogów i parametrów okien, ich usytuowania oraz oczekiwanego wyglądu robót znajduje się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy z oferentów winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania cen lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszt wizji lokalnej poniesie oferent.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz.177 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art.22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. - wpis w odpisie z rejestru lub zaświadczeniu o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, - nie zalegają z opłacaniem podatków z wyjątkiem przypadków , gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu, -nie zalegają z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy. 2) posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj., - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, przez dwóch lub więcej wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: 1) Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia. 2) Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. 3) Wykonawca, który nie spełnia każdego z ww warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia łącznie z formularzem ofertowym poniższych załączników i oświadczeń: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2) wykaz wykonanych ( zakończonych)w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie minimum 1 robotę odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) polisę, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. 2. Dodatkowo Wykonawcy są zobowiązani do dołączenia do oferty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy -wg zał nr 2 do SIWZ; 2) oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - wg zał nr 3 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik; 4) Wykaz robót zleconych podwykonawcy jeżeli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach