Przetargi.pl
Wymiana okien w lokalach mieszkalnych gminnych (pustostanach) zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. znak postępowania: WM-NZ/PN/24/2010/S

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-369 Wrocław, ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 3282021, 3282013 , fax. 0-71 3282027
  • Data zamieszczenia: 2010-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 63A 63A
    50-369 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 3282021, 3282013, fax. 0-71 3282027
    REGON: 02061050400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w lokalach mieszkalnych gminnych (pustostanach) zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. znak postępowania: WM-NZ/PN/24/2010/S
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w lokalach mieszkalnych gminnych (pustostanach) zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o., zwana dalej stolarką okienną.Zakres robót obejmuje w szczególności: wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu w ciągu 10 dni od podpisania umowy rysunkowych projektów okien zwymiarowanych i podpisanych, zawierających widoki oraz przekroje okien z wyraźnym zaznaczeniem słupka, ślemienia i ewentualnych szprosów oraz informację dotyczącą typu szprosu (powinien być zewnętrzny, dopuszcza się naklejony) i rodzaju słupka. Powyższe dokumenty zostaną złożone do Biura Miejskiego Konserwatora Zabytków w celu uzyskania pozwolenia konserwatorskiego. Demontaż starej istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej(skrzynkowej, zespolonej) oraz jej wywóz i utylizacja, dostarczenie i obsadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej jednoramowej posiadającej aktualną Aprobatę Techniczną z szybą zespoloną termoizolacyjnie Float o współczynniku min. U=1,1 W/m2K wraz z nawietrzakiem z możliwością ręcznej regulacji przepływu powietrza, obrobienie na gotowo otworu okiennego i drzwiowego z tynkami i malowaniem. Ilość stolarki do wymiany: 55,00 m2. Kod CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 45.42.10.00-4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. Szczegółowy zakres zamówienia określają: projekt umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz przedmiar robót na wymianę stolarki okiennej (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykaz adresowy lokali mieszkalnych, w których nastąpi wymiana stolarki okiennej stanowi załącznik 2 do SIWZ. Termin wykonania zamówienia: 30 dni od dnia podpisania umowy. Roboty będą wykonywane na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku na klatce schodowej i w obrębie budynku w trakcie prowadzonych robót oraz zasad porządku domowego. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). Zamawiający nie przewiduje udzielenia w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kopię dokumentów potwierdzających posiadanie ubezpieczenia o wartości minimum 30.000 zł. W przypadku gdy okres ubezpieczenia, na który zawarta jest umowa ubezpieczenia upływa w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia polisy lub zapłaty raty zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające przedłużenie ochrony ubezpieczenia, na co najmniej takich samych warunkach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach