Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku SP 95 we Wrocławiu

Szkoła Podstawowa Nr 95 ogłasza przetarg

  • Adres: 54-047 Wrocław, ul. Starogajowa 66-68
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3542995 , fax. 071 3580025
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 95
    ul. Starogajowa 66-68 66-68
    54-047 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3542995, fax. 071 3580025
    REGON: 00069325600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szkola95.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku SP 95 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących okien drewnianych na okna PCW wraz z wymianą parapetów w wyznaczonych miejscach budynku Szkoły Podstawowej Nr 95 we Wrocławiu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. polegające na montażu okien z PCW) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde. Wykazane kontrakty muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 3. Dysponują kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi, posiadającego aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przez aktualne zaświadczenie rozumie się obowiązujące, co najmniej na dzień składania ofert. 4. Posiadają dla profili PCW atest higieniczny lub inny równoważny dokument potwierdzający, że oferowane profile PCW są bezołowiowe. 5. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy oświadczenia i dokumenty wymienione poniżej. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana, na podstawie treści dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, według formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): a) oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia (tj. polegające na montażu okien z PCW) o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto każde, wraz z dokumentami (np. referencje) potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie; d) dokument potwierdzający, że kierownik robót, o którym mowa w pkt 3 powyżej posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do kierowania robotami budowlanymi; e) aktualne (z okresem ważności obejmującym co najmniej dzień składania ofert) zaświadczenie o przynależności kierownika robót do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; f) atest higieniczny wystawiony przez PZH lub inny równoważny dokument podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że oferowane profile PCW są bezołowiowe; 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Pzp). 3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółki cywilne, itp.): a) oświadczenie wymienione w pkt 1 ppkt a) Wykonawcy mogą złożyć wspólnie (podpisane przez pełnomocnika lub każdego z Wykonawców); b) dokument określony w pkt 1 ppkt b) składa każdy z podmiotów odrębnie; c) dokumenty określone w pkt 1 ppkt c)-f) mogą być złożone wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szkola95.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach