Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leśnicy w ramach termomodernizacji- etap I.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 47-150 Leśnica, ul. Kozielska 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4615216 , fax. 0 77 4615216
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy
    ul. Kozielska 20 20
    47-150 Leśnica, woj. opolskie
    tel. 077 4615216, fax. 0 77 4615216
    REGON: 00018445400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: placówka oświatowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leśnicy w ramach termomodernizacji- etap I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana 49 okien w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leśnicy zgodnie z posiadanymi przez Zamawiającego wykazem i przedmiarami robót. Zakres robót obejmuje dostawę i montaż okien, parapetów wewnętrznych, uzupełnienie parapetów z cegły klinkierowej oraz związane z tym roboty remontowo-budowlane w ramach termomodernizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442210005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000,00 zł należy wnieść w pieniądzu na konto Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Leśnicy BS Leśnica 62 8907 0008 2001 0000 0619 0004 przed terminem składania ofert. Wadium można wnieść także w innych formach określonych w art.45, ust.6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału wykonawców w postępowaniu są następujące: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art.24, ust.1,2,4 ustawy Pzp. III. Złożą ofertę zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców będzie przeprowadzona poprzez badanie treści dokumentów załączonych w treści oferty oraz innych koniecznych czynności zmierzających do zbadania poprawności i wiarygodności złożonej oferty w oparciu o zasadę: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie z art.22 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymaganych warunków : w zakresie prawa do ubiegania się o zamówienia publiczne : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - w celu potwierdzenia opisanego wyżej warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - w zakresie potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1) oświadczenia z załącznika nr 10 Dokumenty, o których mowa w pkt.IV mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę do tego upoważnioną. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski ,poświadczonym przez wykonawcę .Zaleca się aby dokumenty załączone do oferty były uporządkowane według kolejności określonej w pkt.IV Specyfikacji i oznaczone kolejnymi numerami odpowiadającymi pozycji wpisu do wykazu dokumentów załączonych do ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.biuletyn.info.pl/php/strona.php3?bip=bip_powst&id_dzi=4&lad=a&id_men= 12
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach