Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Śremie

Starostwo Powiatowe w Śremie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Adama Mickiewicza 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2837001 , fax. 061 2829321
  • Data zamieszczenia: 2012-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Śremie
    ul. Adama Mickiewicza 17 17
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2837001, fax. 061 2829321
    REGON: 63127612700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-srem.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Śremie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien skrzynkowych w budynku głównym Starostwa Powiatowego w Śremie - wpisanym do rejestru zabytków pod nr 2588/A na okna drewniane, powtarzające wielkość, kształt oraz podziały okien oryginalnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) poniesienie kosztów związanych z wywozem gruzu, wymontowanych okien, żaluzji i innych odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji, 2) poniesienie kosztów związanych z przygotowaniem pomieszczeń biurowych do robót budowlanych - wszelkie zabezpieczenia takie jak: rusztowania lub drabiny, oznakowanie, zabezpieczenie folią urządzeń i instalacji znajdujących się w pomieszczeniach leżą po stronie Wykonawcy, a ich koszty należy wkalkulować do ceny ofertowej, 3) roboty wykończeniowe tzw. obróbka nowo zamontowanych okien drewnianych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest: 1) w dokumentacji projektowej, 2) w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3) w przedmiarze robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 5 letniej gwarancji na okna i min. 3 lata gwarancji na wykonane roboty budowlane. 5. Prace będące przedmiotem zamówienia będą wykonane z materiałów dostarczonych przez Wykonawcę, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) Wykonawca dostarczy zamawiającemu materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w dokumentacji technicznej lub równoważne. Pod pojęciem równoważne uważa się materiały i urządzenia, które posiadają takie same lub lepsze parametry jak materiały i urządzenia zalecane przez projektanta w zakresie wymagań: jakościowych, wydajnościowych, funkcjonalnych, eksploatacyjnych i niezawodnościowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest zachować kolorystykę okien podlegających wymianie zgodnie z kolorystyką dotychczas wymienionej już stolarki (brązowe od zewnątrz i od wewnątrz). 7. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 8. Możliwe jest dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji umowy, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 9. Wymagany zakres robót wykonawca winien realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, Polskimi Normami, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż. oraz zasadami sztuki budowlanej. 10. Z uwagi na to, że prace wykonywane będą w budynku użyteczności publicznej - Starostwa Powiatowego, należy wykonywać je tak, aby nie zakłócić funkcjonowania obiektu, przy jednoczesnym zachowaniu szczególnej ostrożności w trakcie ich wykonywania, jak i przy organizacji placu budowy. Jednocześnie w celu zapewnienia zabezpieczenia funkcjonowania Starostwa, Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z administratorem budynku kolejności wykonywanych prac budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.srem.bip.net.pl/?c=321
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach