Przetargi.pl
Wymiana okien w budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8487023, 8487043 , fax. 061 8487043, 8487145
  • Data zamieszczenia: 2013-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8487023, 8487043, fax. 061 8487043, 8487145
    REGON: 00000184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien w budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia jest wymiana okien w budynku Kolegium Cieszkowskich Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu. Ofertę należy przygotować na podstawie Dokumentacji Projektowej pod nazwą: Projekt renowacji i kolorystyki elewacji Kolegium Cieszkowskich przy ul. Wojska Polskiego 71 B,C, Specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych i SIWZ. Ponieważ w czasie wymiany okien w budynku będą prowadzone prace remontowe oraz jednocześnie będzie użytkowany przez pracowników Uczelni i studentów, konieczne jest uzgodnienie terminów wymiany okien z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego oraz z Wykonawcą remontu kapitalnego pomieszczeń.A. Podstawowe dane budynku:- Powierzchnia zabudowy - 951 m2 - Powierzchnia użytkowa - 3.093 m2 - Kubatura - 14.367 m3 4.2 W zakresie wykonania robót przedmiot zamówienia obejmuje: Roboty budowlane:-demontaż starej stolarki okiennej,-demontaż starych parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, -montaż parapetów zewnętrznych z blachy aluminiowej malowanej proszkowo w kolorze brązowym,-montaż okien drewnianych z drewna machoń-meranti w Kolegium Cieszkowskich Stare,-montaż okien PCV dwukolorowych w Kolegium Cieszkowskich Nowe (tylko część 1 piętra), profile o szerokości minimum 70 mm i współczynniku k mniejsze bądź równe1,25 W-m2K-montaż parapetów wewnętrznych,-wykonanie wyprawek murarskich wokół okien i parapetów, -wywóz gruzu i utylizacja, 4.3 Komplet dokumentacji technicznej przekazywanej wykonawcom: 4.3.1 Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 4.3.2 kosztorys ślepy + przedmiary, 4.3.3 SIWZ. 4.4 Zakres i etapowanie robót Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wymiany okien na nowe drewniane w budynku Kolegium Cieszkowskich Stare i wymiany okien na nowe z PCV w pomieszczeniach części 1 piętra Kolegium Cieszkowskich Nowe Uniwersytetu Przyrodniczego przy ul. Wojska Polskiego 71 C w Poznaniu. Przed przystąpieniem do realizacji należy dokonać pomiaru z natury. Kolor okien uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na etapy:- etap 1 - wymiana okien na 2 piętrze w budynku Kolegium Cieszkowskich Stare ,- etap 2 - wymiana okien na klatce schodowej w budynku Kolegium Cieszkowskich Stare,- etap 3 - wymiana okien na 1 piętrze w budynku Kolegium Cieszkowskich Stare,- etap 4 - wymiana okien na 1 piętrze w budynku Kolegium Cieszkowskich Nowe,- etap 5 - wymiana okien w piwnicy budynku Kolegium Cieszkowskich, W czasie prowadzenia wymiany okien Zamawiający czasowo udostępni użytkowane przez siebie pomieszczenia w celu wykonania niezbędnych prac. Termin wykonania tych robót należy uzgodnić z Zamawiającym. W ofercie należy ująć wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia, w tym między innymi:- wywóz gruzu, nieczystości wraz z opłatą wysypiskową - utrzymywanie porządku na placu budowy, pozostawienie okolic obiektu w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy. - zagospodarowania placu budowy (zaplecze, place składowe, drogi montażowe) do akceptacji przez inwestora,- regulacji okien, odbiorów technicznych,- dozorowanie budowy, koszt ochrony,- korzystanie z dróg publicznych, pozostawienie ich w stanie nie gorszym od zastanego w momencie przekazania placu budowy i organizację ruchu,- opracowanie dokumentacji powykonawczej, - stosownie do potrzeb sporządzenie dodatkowych rysunków wykonawczych,- ubezpieczenie budowy na czas realizacji robót, Wszystkie wymienione powyżej zakresy robót należy wycenić i uwzględnić w cenie oferty. 4.5 Zastosowane w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego spełniających te same wymagania jakościowe, funkcjonalne i techniczne wskazanego oraz posiadające właściwości użytkowe spełniające wymogi określone dla przedmiotu opisanego w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.6 Wykonanie dostaw i robót budowlanych opisanych za pomocą dokumentacji Zamawiającego oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych:a. Dokumentacje projektowe budowlane i wykonawcze L.p.Tytuł projektu 1.projekt budowlany - zestawienie stolarki okiennej 2.projekt budowlany - skany elewacji b. Kosztorysy ślepe do projektów L.p. Zakres prac Załącznik nr1 kosztorys ślepy - stolarka okienna 1 c. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych L.p. Tytuł Specyfikacji symbol specyfikacji 1.STWIORB ROBOTY BUDOWLANE - wymagania ogólne STB 00. 00 2.STWIORB ROBOTY BUDOWLANE - wymagania szczegółowe STB 01. 00 4.7 Miejsce realizacji: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 71C 4.8 Wymagania dotyczące robót - wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektorów nadzoru. Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robot budowlanych (czyt. Załącznik Nr 1 do SIWZ) oraz wytycznymi niniejszej specyfikacji i jej załącznikach. 4.9Wymagania dotyczące materiałów - użyte materiały i osprzęt winny być w I gatunku jakościowym, posiadające dopuszczenia do stosowania w budownictwie, zapewniające pełną sprawność eksploatacyjną. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu deklaracje zgodności, certyfikaty na użyte materiały z wymaganymi załącznikami przed ich wbudowaniem. 4.10 Postanowienie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców pod warunkiem, że posiadać będą odpowiednie kwalifikacje rozumiane jako doświadczenie w realizacji zakresu podobnego do przedmiotu zamówienia w zakresie im powierzonym. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłoży projekty umów (projekt umowy) wykonawcy z wskazanym podwykonawcą w terminie wskazanym w wezwaniu do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 4.11 Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawcę obowiązuje udzielenie Zamawiającemu, co najmniej 5 lat gwarancji na całość przedmiotu zamówienia. 4.12 W okresie trwania gwarancji Zamawiający wymaga od Wykonawcy przeprowadzania według wskazań Producenta wszelkich usług serwisowych i konserwacyjnych zamontowanych okien. 4.13 Reklamacje dot. stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie określonym przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 4.14 W celu identyfikacji osób wykonujących prace Zamawiający wymaga aby na terenie budynku w którym dokonywana będzie wymiana okien, pracownicy nosili strój roboczy z logo firmy Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 08 marca 2013 r. do godz. 08:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach