Przetargi.pl
Wymiana okien PCV - elewacji północnej, wschodniej i zachodniej w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4.

Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-537 Poznań, ul. Kościelna 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8463819 , fax. 061 8463820
  • Data zamieszczenia: 2011-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu
    ul. Kościelna 37 37
    60-537 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8463819, fax. 061 8463820
    REGON: 63976996400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien PCV - elewacji północnej, wschodniej i zachodniej w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa okien oraz roboty remontowo - budowlane polegające na wymianie okien PCV - elewacji północnej, wschodniej i zachodniej w budynku administracyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu Oddział Zamiejscowy w Koninie, ul. Zakładowa 4, obejmujących: 1) sukcesywną dostawę okien PCV, 2) transport okien na miejsce montażu, 3) demontaż starych okien oraz montaż nowych, 4) demontaż parapetów wewnętrznych oraz ponowny ich montaż, (w takim samym stanie w jakim były przed demontażem), 5) roboty tynkarskie związane z naprawą ościeży, uszczelnienie styku pomiędzy parapetem wewnętrznym a oknem, 6) zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, 7) wywóz gruzu oraz innych odpadów na wysypisko oraz złożenie go na wysypisku, 8) wywóz starych okien i ich utylizacja, 9) roboty porządkowe oraz towarzyszące związane z realizacją zadania. 2. Zabudowana stolarka posiadać musi co najmniej następujące cechy: 1) kolor biały, wykonana z tworzywa PCV, trzyskrzydłowy, 2) wszystkie skrzydła rozwieralne, w każdym oknie jedno skrzydło uchylno-rozwieralne, 3) profil bezołowiowy, 4-komorowy, pakiet szybowy 4/16AR/4, max U=1,1 W/m2K. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarze robót - załącznik nr 7 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 8 do SIWZ. Dołączone przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny, stanowiący ułatwienie dla Wykonawcy przy określaniu ceny oferty. 4. Każdy z Wykonawców może przeprowadzić wizję lokalną miejsca robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 5. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 6. Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 7. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: 1) organizację i zagospodarowanie placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy, 2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i odbiorów, 3) ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, 4) ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442211006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji określony w dniach
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach