Przetargi.pl
Wymiana okien na okna otwierane w budynku Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2013-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana okien na okna otwierane w budynku Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana wskazanych okien na okna otwierane w Centrum Informacji Naukowej i Bibliotece Akademickiej.
    2. Na opis przedmiotu zamówienia składają się następujące dokumenty:
    1) Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2A do SIWZ;
    2) Projekt wykonawczy Fasad - Rewizja, Okna otwierane w naświetlach pasmowych stanowiący załącznik nr 2B do SIWZ;
    3) Szczegółowa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 2C do SIWZ.
    3. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej w celu rozeznania poprawnego sposobu zamontowania skrzydeł okiennych (potencjalna kolizja parapetu z nowym skrzydłem).
    4. Zamawiający informuje, iż należy zastosować zestawy szybowe o identycznej budowie i parametrach jak na części istniejącej oraz wykonać skrzydło okienne w systemie aluminiowym identycznym jak na części istniejącej.
    5. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty i na elementy w które wykonawca będzie ingerował, minimalnie 36 miesięcy. Wymagany okres gwarancji na zamontowane materiały nie mniejszy niż 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa zgodnie z gwarancją producenta.
    6. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty.
    7. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty przekazania terenu robót. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania terenu robót w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII ust. 2 pkt 7 SIWZ.
    8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
    9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Jeżeli w przedmiarach lub innych elementach SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z dokumentacja projektową oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach i SIWZ.
    10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
    12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
    13. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
    14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
    15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
    16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
    17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
    18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach